ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΝΕΑ

Εταιρικά νέα

Ιανουάριος 2024

4 Λόγοι για να μεταφέρετε τα δεδομένα του ξενοδοχείου σας στο Cloud

To Cloud ή Cloud Computing, αποτελεί μία τεχνολογία αποθήκευσης οποιασδήποτε μορφής πληροφορίας σε Data Centers ή Server Farms. Η επιλογή να ενσωματώσετε την επιχείρησή σας στο Cloud, θα σας επιτρέψει να διαχειρίζεστε καλύτερα τα δεδομένα σας αλλά και να προσφέρετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους επισκέπτες σας.

Ποιοι είναι όμως οι λόγοι που αξίζει αυτή η μετάβαση;

1.  Απεριόριστη χωρητικότητα αποθήκευσης δεδομένων

Μπορείτε να αποθηκεύετε όλα τα δεδομένα την επιχείρησής σας, χωρίς να σπαταλάτε την μνήμη άλλων συσκευών.

2. Ευκολία και ευελιξία για όλους τους χρήστες

Όλα τα αρχεία αποθηκεύονται σε ένα σημείο και η διαχείρισή τους γίνεται με ευκολία, ακόμη και αν η πρόσβαση στο Internet έχει προσωρινά διακοπεί . Ακόμη οι cloud εφαρμογές έχουν το πλεονέκτημα των τακτικών updates, τα οποία λαμβάνουν όλοι οι χρήστες τους.

3. Εξασφαλισμένη προστασία των δεδομένων σας

Οι εταιρείες που ασχολούνται με το Cloud, σας βεβαιώνουν για την απόλυτη ασφάλεια των δεδομένων σας, καθώς διαθέτουν την απαραίτητη τεχνογνωσία και τις υποδομές. Το Cloud προσφέρει αυτόματο Backup των δεδομένων σας εκτός της επιχείρησης. Σημαντικό σε κάθε περίπτωση βέβαια είναι να επιλέγετε εταιρείες με καλή κρυπτογράφηση, καθώς είναι πιθανό ορισμένες φορές να προκύψουν και περιπτώσεις κυβερνοεπιθέσεων στο cloud από επίδοξους hackers.

4. Μειωμένο κόστος, απεριόριστες δυνατότητες

Το κόστος χρήσης του Cloud, υπολογίζεται αναλογικά με την χρήση της Cloud υπηρεσίας και του αποθηκευτικού χώρου που χρειάζεστε για τα δεδομένα της επιχείρησής σας.

Η EUROTEL Hospitality, πιστοποιημένος συνεργάτης της Oracle Hospitality με το Symphony Cloud Service, μπορεί να σας προσφέρει τις λύσεις που χρειάζεστε για την διαχείριση F&B του ξενοδοχείου σας. Μπορεί να διαχειριστεί multi property POS configurations που αποτελούνται από χιλιάδες workstations, ενώ παραμένει το ίδιο ευέλικτο, ακόμη και για μεμονωμένες λειτουργίες Tο Opera cloud με την σειρά του, δίνει μία εντελώς νέα προσέγγιση στον πελάτη, αφού εξαλείφει την ανάγκη για παρουσία servers σε κάθε σημείο της επιχείρησης. Ταυτόχρονα μειώνει σημαντικά και τα κόστη τεχνικής υποστήριξης για τα εγκατεστημένα λογισμικά, επιτρέποντας τη διάθεση οικονομικών πόρων σε άλλες στρατηγικές επιλογές. Οι διαδικασίες αυτές μπορούν να πραγματοποιηθούν σε περιβάλλον mobile.

Τα Simphony και Opera cloud, συνδέονται εύκολα με την νέα εφαρμογής e- Invoicing, της Eurotel Hospitality, η οποία εξασφαλίζει την αυτοματοποιημένη αποστολή των παραστατικών στο my-DATA, στη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ κατά την έκδοσή τους και στη συνέχεια την αρχειοθέτηση αυτών στο cloud.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το Oracle Hospitality Simphony Cloud Service και Oracle Opera Cloud.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Oracle Hospitality
Assa Abloy
Εγγραφείτε στο Newsletter μας