Αύγουστος 2019
Μια νέα ενότητα εγκαινιάζεται από την Eurotel Hospitality. Ουσιαστικά πρόκειται για μία σειρά μίνι συνεντεύξεων από πελάτες - συνεργάτες μας. Τι είπαν για τη συνεργασία που έχουμε, πως ξεκίνησε και πως προσβλέπουν στη συνεργασία αυτή προς όφελος των ξενοδοχείων τους;
Στην παρθενική παρουσίαση, την τιμή μας κάνει ο κύριος Πάνος Αλμυράντης, general manager του DAIOS COVE Luxury Resort & Villas ο οποίος μέσα από μικρές, απλές, αλλά ουσιαστικές απαντήσεις, μας εξήγησε πως βλέπει επικοδομητικά την τρέχουσα συνεργασία με την Eurotel Hospitality.
Ποια ήταν η λύση που αναζητούσατε για την μηχανογράφηση του ξενοδοχείου σας; Ποια τα οφέλη που αποκομίσατε από την συνεργασία μαζί μας;
Ήρθαμε σε επαφή με την Eurotel Hospitality πριν το άνοιγμα του ξενοδοχείου μας το 2010, έχοντας γνώση της εμπειρίας του ανθρωπίνου δυναμικού της αλλά και της πληθώρας των μηχανογραφημένων λύσεων που διαθέτουν σε διαφορετικούς τομείς και κατηγορίες.
Ποιος είναι ο βασικός λόγος που θα συστήνατε την Eurotel Hospitality;
Είναι πρωτοπόρος σε καινοτομίες μέσα από την ανάπτυξη νέων προγραμμάτων και εκτιμώ ότι μέσα στα πλαίσια της στρατηγικής της επενδύει με στόχο την μέγιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι υπηρεσίες της.
Υπάρχει κάτι που σας εξέπληξε θετικά από την αρχή της συνεργασίας μας; Αν ναι, ποιο είναι αυτό;
Ενώ κάθε χρόνο που περνάει ο ξενοδοχειακός τομέας είναι ολοένα και πιο εξαρτώμενος από την τεχνολογία, δεν επενδύει στον βαθμό που θα έπρεπε περισσότερο λόγω «τεχνολογικού φόβου». Οι άνθρωποι της Eurotel το έχουν καταλάβει αυτό και αποτελεί ευχάριστη έκπληξη, το ότι βρίσκονται πάντοτε ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις λειτουργώντας ως αρωγοί μας.
Ποιο είναι το σημαντικότερο επίτευγμα το οποίο έχει καταφέρει η εταιρεία σας μέσα από την συνεργασία με την Eurotel;
Μπορούμε να σχεδιάζουμε το μέλλον χωρίς καθυστερήσεις, καθώς μέσω της άμεσης και πλούσιας πληροφόρησης που λαμβάνουμε από την Eurotel σε νέες τάσεις, προγράμματα και καινοτόμες λύσεις, μας δίνεται η δυνατότητα να παίρνουμε σωστές και ορθολογικές αποφάσεις, που απαιτούνται για την επίτευξη των ολοένα και περισσότερων νέων αναγκών μας.
Τί ήταν αυτό που έκανε την Eurotel και τα προϊόντα της να ξεχωρίσει από τις διαθέσιμες επιλογές στην αγορά;
Στις προκαταρκτικές συζητήσεις με την Eurotel καταλάβαμε ότι το όραμά τους είναι να παρέχουν σε κάθε επιχείρηση ανεξάρτητα από το μέγεθος της, τη δυνατότητα να διευκολύνει και να βελτιώνει τις διαδικασίες της, έχοντας ως εταιρική τους πεποίθηση να προσδιορίσουν την ανάπτυξή τους, με το ενδιαφέρον και την ανάπτυξη των πελατών τους. Επομένως πλήρη ταύτιση με τις δικές μας θέσεις, άρα εμπιστοσύνη.
Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζατε πριν την έναρξη της συνεργασίας μαζί μας;
Περισσότερο αβεβαιότητα θα έλεγα καθώς ως νέο ξενοδοχείο είχαμε το δημιουργικό άγχος του να επιλέξουμε την σωστή εταιρεία.
Παρακαλούμε περιγράψτε σε 1-2 γραμμές την εμπειρία σας από τις υπηρεσίες υποστήριξης / υλοποίησης της Eurotel.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα νέα εργαλεία που ανέπτυξαν για εμάς, ώστε να βελτιώσουμε τον τρόπο παρακολούθησης των στατιστικών μας, συμβάλλοντας στην λήψη σωστότερων αποφάσεων διαχείρισης των τιμών και πωλήσεών μας.