Μάρτιος 2021
Ο όμιλος EUROTEL συμμετείχε στο online event της Oracle με θέμα «Oracle & Friends: Unlocking Endless Possibilities with Oracle CX». Πολλοί ειδικοί από τον χώρο της τεχνολογίας και του τουρισμού μίλησαν για τη δυναμική της σημερινής ελληνικής οικονομίας και το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν τα δεδομένα στην κατανόηση των πελατών, στην προώθηση της καινοτομίας και του μετασχηματισμού.
Η κα. Νατάσα Καρατζά, Managing Director του ομίλου Eurotel, σε κοινό πάνελ με την Aegean Airlines παρουσίασαν πώς η συλλογή και διατήρηση δεδομένων από τους πελάτες μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση του τελικού επισκέπτη και να προσφέρει μια μοναδική και πιο προσωποποιημένη εμπειρία. Από τις διατροφικές προτιμήσεις μέχρι ακόμη και τον αγαπημένο τύπο μαξιλαριού, κάθε πληροφορία μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην αναβάθμιση της εξυπηρέτησης ώστε ο πελάτης να μείνει ευχαριστημένος και να προτιμήσει την ίδια αεροπορική ή το ίδιο ξενοδοχείο, γνωρίζοντας ότι δεν θα χρειαστεί να ξανά «συστηθεί» στο προσωπικό και τους υπεύθυνους σε μία επόμενη επίσκεψη.
«Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για τον ξενοδόχο είναι η άντληση πληροφοριών από πολλές και διαφορετικές πηγές ώστε να μπορεί να τις συνδυάσει δημιουργώντας μια προσωποποιημένη εμπειρία. Μέσα από εργαλεία όπως τα mobile applications ο επισκέπτης μπορεί να προσαρμόσει τις προτιμήσεις του, να καταχωρήσει τα στοιχεία του και να κάνει ckeck-in. Επιπλέον, μπορεί να κλείσει τη θέση του στο εστιατόριο, θεραπεία στο spa του ξενοδοχείου ή σε όποιες άλλες εμπειρίες προσφέρονται. Σε συνδυασμό με loyalty προγράμματα, μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι θα δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για να επιστρέψει ο επισκέπτης», δήλωσε η κα. Καρατζά κατά τη διάρκεια της συζήτησης.
Ευχαριστούμε πολύ την Oracle για τη φιλοξενία, αλλά και όσους παρακολούθησαν την τόσο ενδιαφέρουσα και επίκαιρη εκδήλωση. Μπορείτε να παρακολουθήσετε ξανά όλη την εκδήλωση εδώ.