Μάιος 2020
H EUROTEL Group σταθερός και στρατηγικός συνεργάτης των μεγαλύτερων εταιρειών στον κλάδο των Ξενοδοχείων και της Εστίασης, παρουσιάζει το “The Anti-Covid19 Hospitality Project”, με στόχο την πρόταση άμεσα εφαρμόσιμων λύσεων που στοχεύουν στην ομαλή επαναλειτουργία των ξενοδοχείων, μέσα από λύσεις που ανταποκρίνονται απόλυτα στους νέους αυστηρούς κανόνες διατηρώντας όμως την τόσο σημαντική αμεσότητα της σχέσης του Ξενοδόχου με τους πελάτες του.
Ο Όμιλος EUROTEL δίνει δυναμικά το παρόν στην αγορά με λύσεις που πραγματικά ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ξενοδοχείων και της εστίασης, δίνοντας τη δυνατότητα διάθεσης των υπηρεσιών τους, σύμφωνα με τους κανονισμούς και τα νέα μέτρα.
Είμαστε πάντα δίπλα σας 24/7 στηρίζοντας την προσπάθεια επαναλειτουργίας των ξενοδοχείων παρέχοντας τα κατάλληλα εργαλεία και την τεχνογνωσία του έμπειρου προσωπικού μας ώστε να καταφέρουμε μαζί να ανταποκριθούμε στη νέα πραγματικότητα.
...your Hospitality Partner!
ESODOS Mobile App: Κρατήστε τις αποστάσεις με τους πελάτες μόνο εκεί που απαιτείται!
Με την προσθήκη του ESODOS στην υποδομή σας ενισχύετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας,
παρέχοντας μια πιο προσωποποιημένη εμπειρία διαμονής, ενώ παράλληλα εφαρμόζετε όλα τα απαραίτητα μέτρα φυσικής απόστασης! Με μια σειρά από Online ανέπαφες λειτουργίες, προσφέρετε στους πελάτες σας και στο προσωπικό σας, τον πλήρη έλεγχο αλλά και την αίσθηση ασφάλειας που τόσο έχουν ανάγκη, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο. Μια εφαρμογή που καθοδηγεί τον επισκέπτη σε όλη την ταξιδιωτική του εμπειρία.
Τα δυνατά σημεία του ESODOS mobile app με μια ματιά
- Ανέπαφο και Real Time Check in & Check Out με το ξενοδοχειακό σύστημα του πελάτη
- Online αποδοχή και υπογραφή των φορμών εγγραφής (registration form), πολιτικής απορρήτου και GDPR.
- Έλεγχος στοιχείων της κράτησης από το χρήστη και αυτόματη ενημέρωση του Profile του στο PMS.
- Bill View σε πραγματικό χρόνο με τις συναλλαγές και χρεώσεις του πελάτη ανά πάσα στιγμή.
- Online κρατηση διαμονής, ενημέρωση για το status του δωματίου σε πραγματικό χρόνο.
- Online κράτηση σε εστιατόριο ή στο SPA του ξενοδοχείου.
- Ηλεκτρονική αποστολή και πρόσβαση του ηλεκτρονικού κλειδιού-mobile key μέσω του ESODOS (ASSA ABLOY Vingcard certified mobile app Partners).
- Διαθέσιμο σε Android και IOS συσκευές.
Στρατηγική Συνεργασία με την Hewlett Packard Enterprise
To ESODOS mobile app είναι το επιλεγμένο προϊόν από την HPE με το οποίο ολοκληρώνει τις υπηρεσίες που παρέχει στον Τουριστικό Κλάδο, δημιουργώντας έτσι μέσω της πλατφόρμας Meridian, με την οποία έχει αναπτύξει η EUROTEL μια πληθώρα υπηρεσιών όπως Location Services, σύνδεση μέσω Beacons κ.α. την απόλυτη εμπειρία για τον πελάτη, αλλά και ανεκτίμητη αξία πληροφοριών για τον ξενοδόχο.
Touch+Dine: Καλύτερη οργάνωση και άμεσες online κρατήσεις στα εστιατόρια σας!
Η εφαρμογή TOUCH + DINE, δίνει τη δυνατότητα άμεσου ελέγχου διαθεσιμότητας,
πραγματοποίησης κρατήσεων και ακυρώσεων σε όλα τα εστιατόρια ενός ξενοδοχείου, παρέχοντας στους διαχειριστές ένα εύχρηστο εργαλείο για τη σωστή οργάνωση των ημερήσιων ή εβδομαδιαίων πλάνων τους. Προσφέρει ταυτόχρονη ενημέρωση σε πολλαπλά σημεία, όπως: Reception, Restaurant Manager, F&B Manager και της κεντρικής διοίκησης για την κατάσταση των κρατήσεων ανά ημέρα και ώρα, επιτρέποντάς τους να οργανώσουν καλύτερα την κουζίνα, το προσωπικό τους, την προμήθεια υλικών ακόμα και την καλύτερη διανομή των πελατών σε όλα τα εστιατόρια. Η εφαρμογή συμβάλει επίσης σημαντικά στη μεγιστοποίηση των εσόδων F&B.
Τα δυνατά σημεία του TOUCH + DINE
- Κρατήσεις μέσω call center, ESODOS mobile app, reception, kiosk και web-intranet και σε 24ωρη βάση.
- Άμεση διασύνδεση με Oracle Hospitality OPERA PMS και Suite8.
- Ταυτόχρονη διαχείριση κρατήσεων σε όλα τα εστιατόρια (Multiproperty management).
- Ευέλικτη οργάνωση της διαθεσιμότητας των εστιατορίων για διαφορετικούς τύπους γευμάτων.
- Δυνατότητα κρατήσεων, ακυρώσεων και εκτύπωσης κράτησης.
- Δυνατότητα αναλυτικού Reporting.
…your Integration Partner!
Ο ‘Ομιλος EUROTEL, μέσω της εταιρείας LEADER IT προσφέρει ένα σύνολο υπηρεσιών ΔΩΡΕΑΝ χωρίς επιπλέον χρέωση με στόχο την στήριξη των ξενοδοχείων σε αυτή τη νέα πραγματικότητα και την ενδυνάμωσή τους, ώστε να ανταπεξέλθουν στις νέες απαιτήσεις που φέρνει η μετά-Covid19 εποχή.
Emergency Support Pack!
Προσφερόμενες ΔΩΡΕΑΝ υπηρεσίες
- Δωρεάν υπηρεσίες Site Survey για την καταγραφή των αναγκών του ξενοδοχείου, έως το τέλος του 2020.
- Δωρεάν υπηρεσίες εγκατάστασης, για τον εξοπλισμό που θα προμηθευτεί ο πελάτης από τη Leader IT, έως το τέλος του 2020.
- Δωρεάν απομακρυσμένες υπηρεσίες υποστήριξης, για έργα που θα υλοποιηθούν έως τέλος του 2020 και ταυτόχρονα δωρεάν απομακρυσμένες υπηρεσίες υποστήριξης, για όλη την υπόλοιπη υπάρχουσα υποδομή του πελάτη. (Δυνατότητα και δωρεάν on site υπηρεσίες, ανάλογα με την διαθεσιμότητα του τεχνικού μας τμήματος).
Επένδυση σε νέες ανάγκες με εξαιρετικά ευέλικτους τρόπους πληρωμής
- Δυνατότητα αποπληρωμής έως 12 μήνες (ανάλογα με το συνολικό κόστος της προμήθειας και των προϊόντων ), για νέες αγορές, οι οποίες αφορούν εξοπλισμό και υπηρεσίες.
- Προμήθεια εξοπλισμού: Personal Computer, Laptops, WIFI, Servers, Storage, με leasing και αποπληρωμή από 1- 5 έτη.
- Ενοικίασης εξοπλισμού για την κάλυψη του WIFI του ξενοδοχείου, με προϊόντα Access Points, Switches και πληρωμή ανά μήνα, για προκαθορισμένη χρονική περίοδο.
- Δυνατότητα μεγάλων εκπτώσεων σε προϊόντα συγκεκριμένων εταιρειών.
- Δυνατότητα μεγάλων έκπτωσεων, σε συνολικές παραγελίες προϊόντων και υπηρεσίων της EUROTEL και LEADER IT.
Τεχνολογικές προτάσεις σύμφωνα με τις νέες συνθήκες
- Λύσεις με χρήση τεχνολογιών HPE-WiFi- Aruba Beacons. Location services, way finding services, push notifications, asset tracking etc.
- Κάμερες καταμέτρησης πλήθους: Eπιτήρηση & καταγραφή σε πραγματικό χρόνο, multiple video streaming, ακρίβεια έως 98% , reporting, καταμέτρηση ατόμων κατά την είσοδο & έξοδο στο χώρο.
- Συστήματα θερμομέτρισης με τη χρήση καμερών: Υψηλή ακρίβεια, και ταυτόχρονη καταμέτρηση έως και 16 άτομων.Μεγάλη ευκολία στη χρήση και την εγκατάσταση.Ιδανικό για έλεγχο κατά την είσοδο. Δυνατότητα διασύνδεσης με άλλα συστήματα καταγραφής, ενημέρωσης.
- Λύσεις Samsung Digital signage για την άμεση ενημέρωση του κοινού για τα μέτρα προστασίας (μέτρα απόστασης, κρίσιμα συμβάντα κ.α.). Εύκολη και γρήγορη εγκατάσταση. Σύνδεση στο υφιστάμενο WiFi. Ασφάλεια με Pin code στην TV για την αποστολή περιεχομένου. Αποστολή σε μία ή πολλαπλές τηλεοράσεις ταυτόχρονα. Έτοιμα templates.
…your partner to Re-Open & Re-Design your Wellbeing Experiences!
Η ΣOUL TAILORΣ, εταιρεία του Ομίλου Eurotel, εξειδικεύεται στην ανάπτυξη wellness concepts, στη διαχείριση χώρων ευεξίας εντός και εκτός ξενοδοχείων και στην εισαγωγή της τεχνολογίας στον τομέα της ευεξίας.
Οι υπηρεσίες Wellness – SPA μπορούν να αποτελέσουν ακόμα και στην κρίσιμη περίοδο που διανύουμε σημαντικό παράγοντα προσέλκυσης πελατών και εισροής εσόδων για ένα ξενοδοχείο εφόσον το διαχειριστεί σωστά. Τηρώντας τα προτεινόμενα μέτρα διεθνών οργανισμών όπως το ISPA & Global Wellness Institute και μέσα από την σωστή επικοινωνία προς τον πελάτη μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα σημαντικό έσοδο για την επιχείρηση ακόμα και κάτω από τις τρέχουσες δύσκολες συνθήκες.
Η ΣOUL TAILORΣ παρουσιάζει τις στρατηγικές επανατοποθέτησης των ξενοδοχείων στον νέο χάρτη της ζήτησης, την αναδιάρθρωση επιχειρησιακών πρωτοκόλλων και την δημιουργία ισχυρών εσωτερικών συστημάτων που υποστηρίζουν την ψυχική και σωματική υγεία των εργαζομένων.
Ταυτόχρονα, προτείνει αναδιάρθρωση των υπηρεσιών ευεξίας, σπα και ομορφιάς σε κάθε επιχείρηση φιλοξενίας για να δημιουργηθεί η νέα συμφωνία εμπιστοσύνης με τον πελάτη με νέα προσαρμοσμένα προϊόντα και υπηρεσίες που προάγουν την αξία της υγείας και συνεισφέρουν στην βελτίωση της ευεξίας των πελατών.
Re-Opening Strategies for Wellness Facilities!
Σχεδιάζουμε την νέα εποχή της ευεξίας για την μετά την πανδημία κανονικότητα και παρέχουμε τις παρακάτω υπηρεσίες στηριζόμενοι σε δύο βασικούς πυλώνες:
Πυλώνας 1 – Προσωπικό
- Εξοπλισμός: Καθοδήγηση & Συμβουλευτική για την προμήθεια ειδικού εξοπλισμού για την παροχή θεραπειών και την εκπαίδευση προσωπικού.
- Λειτουργικές Διαδικασίες: Κατάρτιση των ανανεωμένων SOPs με τις νέες οδηγίες παροχής υπηρεσιών σε χώρους ευεξίας καθώς και προτάσεις για την νέα ειδική σήμανση.
- Τεχνολογία: Εφαρμογή touchless & paperless υπηρεσιών (μέσω on line booking, on line registration form) & εκπαίδευση του προσωπικού στις νέες τεχνολογίες.
Πυλώνας 2 – Πελάτες
- Μενού Υπηρεσιών: Αναβάθμιση & ανανέωση του μενού υπηρεσιών για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών στην μετά την πανδημία εποχή.
- Τεχνολογία: Ανανέωση των consultation forms για να ακολουθούν τις νέες οδηγίες του ΠΟΥ και on line συμπλήρωση αυτών πριν την άφιξη.
- Immune System Boost Retreats: Δημιουργία medical wellness πακέτων με την συνέργεια επιστημονικού προσωπικού στοχεύοντας στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μέσω ειδικών θεραπειών.