Νοέμβριος 2019
Η μεταφορά από φυσικά κλειδιά σε virtual μέσω ενός smartphone, γίνεται όλο και πιο δημοφιλής στα ξενοδοχεία. Τα ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν τα κινητά ως κλειδιά για τα δωμάτιά τους έχουν σημειώσει μεγάλη αύξηση τα τελευταία δύο χρόνια, από 6% το 2016 σε 17% το 2018 και αναμένεται το ποσοστό αυτό να έχει διπλασιαστεί με το τέλος του 2019.
Το check-in μέσω κινητού είναι πολύ διαδεδομένο και σύμφωνα με έρευνα του American Hotel & Lodging Association, για όσους σκέφτονται να «μεταφερθούν» στην εποχή του mobile key, υπάρχουν έξι παράγοντες να υπολογίσουν:
Στη φωτογραφία μπορείτε να δείτε τη λειτουργία του Mobile access της Assa Abloy Global Solutions, με μία κλειδαριά VingCard Essence
Ο Σκοπός
Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να ξέρουν ποιος είναι ο τελικός τους στόχος όταν θα έχουν στα χέρια τους το mobile key. Το θέλετε επειδή είναι στη μόδα ή γιατί θα κάνει το ξενοδοχείο σας πραγματικά καλύτερο; Αν θέλετε να κάνετε το ξενοδοχείο σας πιο λειτουργικό τότε είναι η ιδανική λύση καθώς θα εμπλουτίσει το κομμάτι του customer-service.
Άλλες βελτιώσεις με την εφαρμογή του mobile key περιλαμβάνουν την ασφάλεια των φιλοξενούμενων, την ευκολία, την δυνατότητα να αποφύγει κανείς τις ουρές στην reception δείχνοντας παράλληλα σεβασμό προς το περιβάλλον.
To Κόστος
Τα ξενοδοχεία που υιοθετούν το mobile key ως την πρώτη επιλογή για τους πελάτες τους, αποκτούν αυξημένη προσαρμοστικότητα και αναγνωρίζουν ότι η επένδυσή τους επιφέρει χρήματα. Τα ξενοδοχεία που παρέχουν το mobile key ως δευτερεύουσα επιλογή, με πρώτη την παραδοσιακή πλαστική κάρτα, συνήθως βλέπουν χαμηλότερη χρήση από τους επισκέπτες. Συνήθως, το mobile key κοστίζει στα ξενοδοχεία λιγότερο από ότι κοστίζουν οι πλαστικές κάρτες (RFID).
Οι Επιλογές
Η εγκατάσταση του συστήματος mobile key δεν απαιτεί πάντα την αντικατάσταση ολόκληρης της κλειδαριάς. Οι ξενοδόχοι πρέπει να σκεφτούν κατά πόσο θέλουν να επενδύσουν σε νέες Bluetooth κλειδαριές που έχουν χαμηλή κατανάλωση ενέργειας που έχουν φτιαχτεί για να λειτουργούν με το mobile key, ή αν θέλουν να αναβαθμίσουν τα υπάρχοντα RFID.
Η Εκπαίδευση
Η απόφαση να προχωρήσετε στην «εποχή» του mobile key θα πρέπει να περιλαμβάνει και την ανάγκη εκπαίδευσης του προσωπικού, είπε ο Nicolas Aznar, Πρόεδρος της Assa Abloy Global Solutions στην Αμερική.
«Ένας ευυπόληπτος προμηθευτής θα δουλέψει με το προσωπικό για να βεβαιωθεί ότι έχουν τις απαραίτητες γνώσεις πάνω στη λειτουργία του mobile key ώστε η επερχόμενη ανάπτυξη να είναι επιτυχημένη» είπε. «Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει εκπαίδευση στο πότε ένα δωμάτιο είναι μπλοκαρισμένο, ποιος εξέδωσε ένα ηλεκτρονικό κλειδί και πότε και πώς να επικοινωνήσει αποτελεσματικά ο υπάλληλος στον πελάτη τα θετικά στοιχεία και την τεχνολογία του mobile key ώστε να μένουν οι πελάτες ενήμεροι και να μεγιστοποιούν τη χρησιμότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.»
Η Ενσωμάτωση
Με τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες και τις λειτουργίες να γίνονται ολοένα και πιο ολοκληρωμένες ώστε να παρέχουν μεγαλύτερη άνεση και αποτελεσματικότητα, οι ξενοδόχοι πρέπει να εξετάσουν την ικανότητα του mobile key να ενσωματωθεί άψογα με τις εφαρμογές που έχουν οι πελάτες και τα χαρακτηριστικά που μπορούν να προσφέρουν άλλες εταιρείες, είπε ο Aznar.
«Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να εξετάσουν κατά πόσο η πλατφόρμα του mobile key μπορεί να ενσωματωθεί με το δικό τους λειτουργικό σύστημα ώστε να πετύχουν μια άμεση διαδικασία εφαρμογής» είπε.