Μάρτιος 2023
Η χρήση ηλεκτρονικών συσκευών για τις διάφορες λειτουργίες των Food & Beverage επιχειρήσεων έχει αρχίσει εδώ και κάποια χρόνια να θεωρείτε δεδομένη. Ακόμη οι δυνατότητες πληρωμής μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας είναι πλέον ο νούμερο ένα τρόπος πληρωμών. Η τεχνολογία κατάφερε να εξελίξει ακόμη περισσότερο την διαδικασία κάλυψης όλων των παροχών, παραγγελίας, ελέγχου και πληρωμών συνδυάζοντάς τα σε ένα μόνο εργαλείο. ‘Ενα ολοκληρωμένο σύστημα POS είναι αυτό που διευκολύνει τόσο τους πελάτες στις επιχειρήσεις F&B, όσο και τους εργοδότες και τους εργαζόμενους.
Τα κυριότερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματά του είναι τα εξής:
- Παρέχει ενιαία πληροφόρηση/ενημέρωση στο προσωπικό σε όλα τα πόστα (service, κουζίνα, ταμείο κτλ)
- Διευκολύνει τη διαχείριση αποθέματος της επιχείρησης. Παρακολουθεί και διαχειρίζεται το απόθεμα.
- Παρέχει σύνθετες αναφορές και δεδομένα, τα οποία σας επιτρέπουν να προγραμματίσετε τις ενέργειες σας και τον εφοδιασμό της επιχείρησης.
- Ενισχύει το customer service. Εκτός από το γεγονός ότι οι πελάτες σας εξυπηρετούνται εύκολα και άμεσα, σας δίνεται η δυνατότητα να τους προσφέρετε μία πλήρη εμπειρία και θα τους ωθείτε να έρθουν ξανά στο κατάστημά σας, με τη βοήθεια προγραμμάτων loyalty.
H Eurotel επίσημος αντιπρόσωπος της Oracle Hospitality, σας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσετε ένα από τα καλύτερα συστήματα της αγοράς, το Simphony Cloud POS. Ένα χρήσιμο εργαλείο, το οποίο επικεντρώνεται στους επισκέπτες και αναπτύσσεται σε περιβάλλον Cloud, διευκολύνοντας τις ενέργειες του χρήστη. Για να μάθετε πώς οι λύσεις φιλοξενίας της Oracle μπορούν να επαναπροσδιορίσουν τις δραστηριότητές σας, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της EUROTEL Hospitality ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.