Οκτώβριος 2021
Μετά από αρκετό διάστημα περιορισμών και υποχρεωτικής παραμονής στο σπίτι, οι καταναλωτές δείχνουν νέες συμπεριφορές: προτίμηση για αυτοεξυπηρέτηση, ανέπαφες αλληλεπιδράσεις, check-in από απόσταση, βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις και περισσότερες ευκαιρίες διακοπών που συνδυάζουν εργασία και αναψυχή.
Πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να πετύχουν σε αυτό το νέο τοπίο και να ανταποκριθούν στις αναδυόμενες ανάγκες; Πώς μπορούν να εξελιχθούν, να προσαρμοστούν και να δώσουν εκ νέου προτεραιότητες για μεγαλύτερη αποδοτικότητα και κέρδος; Ποιες αλλαγές συγκεκριμένα θα είναι οι πιο κρίσιμες;
Δείτε τα βασικά αποτελέσματα που παρουσίασε η Skift και η Oracle Hospitality από την παγκόσμια ερευνητική μελέτη του 2021, που διερευνά τις επιχειρηματικές στρατηγικές, τις ανάγκες των επισκεπτών και τις αναδυόμενες τεχνολογίες που θα χρησιμοποιήσουν τα ξενοδοχεία για να επιταχύνουν την ανάκαμψή τους.
Βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις
Oι ξενοδόχοι θα πρέπει να αναζητήσουν τρόπους για να διαφοροποιηθούν από ανταγωνιστικές απειλές, όπως οι βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις. Φαίνεται πως το 60% των επισκεπτών προτιμάει τη βραχυχρόνια μίσθωση ενός σπιτιού, από τη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζουν οι ανέσεις και η ασφάλεια που μπορεί να προσφέρει ένα σπίτι σε σχέση με ένα ξενοδοχείο.
Παρόλα αυτά, μια από τις πιο εύκολες λύσεις ώστε τα ξενοδοχεία να ανταγωνιστούν την ελκυστικότητα των βραχυχρόνιων ενοικιάσεων, είναι με περισσότερες διαδικασίες καθαρισμού και ανέπαφη τεχνολογία. Η ασφάλεια και η υγιεινή θα παραμείνουν βασικά ζητήματα για τους ταξιδιώτες και τα επόμενα χρόνια. Μερικά από τα χαρακτηριστικά που θα στρέψουν τους επισκέπτες προς τα ξενοδοχεία, είναι οι χαμηλότερες τιμές, η καλύτερη τοποθεσία και οι ανανεωμένες παροχές σε ένα κατάλυμα.
Επαναπροσδιορισμός τρόπου λειτουργίας
Προκειμένου τα ξενοδοχεία να αποκτήσουν ανταγωνιστικές στρατηγικές, θα πρέπει να επανεξετάσουν τις λειτουργίες τους. Ποιες είναι μερικές από τις εσωτερικές αλλαγές που πραγματοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά; Στην έρευνα αναδύθηκαν θέματα όπως η εκπαίδευση του προσωπικού, οι νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ και διανομής και οι στρατηγικές αλληλεπίδρασης με τους πελάτες.
Νέες τεχνολογίες
Η πανδημία ενίσχυσε τη σημασία για την αναζωογόνηση των τεχνολογικών συστημάτων και έδωσε χρόνο για την προετοιμασία των ξενοδόχων για τις νέες προσδοκίες των καταναλωτών και την αναβάθμιση της επιχείρησής τους για το μέλλον. Υπάρχει λοιπόν μια στροφή όσον αφορά τις επενδύσεις στην τεχνολογία λόγω του Covid-19. Το 76% των στελεχών «συμφώνησε» ή «συμφώνησε έντονα» ότι η πανδημία επιτάχυνε την υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών για τα ξενοδοχεία.
Η τεχνολογία cloud προσφέρει νέους τρόπους για τη διοίκηση και το προσωπικό του ξενοδοχείου, ώστε να επικοινωνούν πιο αποτελεσματικά και να μοιράζονται πληροφορίες με συναδέλφους σε όλα τα τμήματα. Το 77% των στελεχών «συμφώνησε» ή «συμφώνησε έντονα» στην χρήση και την αξία της απομακρυσμένης τεχνολογίας, όπως το λογισμικό που βασίζεται σε cloud, για να βοηθήσει στην ομαλή λειτουργία της επιχείρησής τους.
Ο Όμιλος EUROTEL μπορεί να σας συμβουλέψει ώστε να εφαρμόσετε και εσείς λύσεις που ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες ανάγκες της εποχής. Επικοινωνήσετε μαζί μας!