Αύγουστος 2022
Καθώς τα ταξίδια αποκτούν σιγά σιγά την παλιά τους συχνότητα, η προσωπική υγεία έχει τεθεί ως προτεραιότητα για σχεδόν όλους τους επισκέπτες. Περισσότεροι άνθρωποι έχουν συνειδητοποιήσει την αξία της υγείας τους και θέλουν να είναι πιο ενεργοί στη φροντίδα του εαυτού τους. H «Έρευνα Καταναλωτών Ταξιδιών Ευεξίας 2021» του Wellness Tourism Association (WTA) εστιάζει κυρίως στις προτεραιότητες που θέτουν οι wellness travelers.
Επιχειρηματική βελτίωση
Τα μέλη του WTA αναφέρουν ότι η αγορά παρουσιάζει αύξηση. Σύμφωνα με την Kimberly Rossi, διευθύντρια ευεξίας και επιχειρηματικής ανάπτυξης στο Art of Living Retreat Center στη Βόρεια Καρολίνα, υπάρχει μια σταθερή ροή επισκεπτών από την επαναλειτουργία τους τον Απρίλιο του 2021: «Οι άνθρωποι είναι έτοιμοι – περισσότερο από ποτέ – να εξερευνήσουν νέα μέρη, να βρίσκονται σε μια κοινότητα και να ζήσουν εμπειρίες αυτοφροντίδας και αυτοβελτίωσης».
Ορισμένα καταλύματα και κέντρα ευεξίας έχουν αυξήσει τις τιμές τους ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζουν αύξηση πληρότητας. Οι αυξήσεις σε αρκετές περιπτώσεις φτάνουν και το 20% σε σχέση με το 2019.
Η καθαριότητα αποτελεί προτεραιότητα
Ένα πιστοποιημένο, ασφαλές και καθαρό περιβάλλον ξενοδοχείου, έλαβε την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των Millennials (έτος γέννησης: 1977 – 1995), των Gen X (έτος γέννησης: 1965 – 1976) και των Baby Boomers (έτος γέννησης: 1946 – 1964). Κάποιοι retreat leaders κλείνουν ολόκληρα κέντρα retreat ή boutique ξενοδοχεία που πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις για τα ταξίδια τους, με ομάδες από έξι έως 12 άτομα.
Η αειφορία και οι πράσινες συνήθειες κατατάσσονται ως τέταρτη πιο σημαντική προτεραιότητα. Η Keri Pfeiffer, επικεφαλής της διαχείρισης πελατών στο WeTravel, λέει: «Οι ταξιδιώτες που κάνουν κράτηση μαζί μας αναζητούν ταξίδια που να συνδέονται με την αειφορία και την πράσινη ανάπτυξη και αντίστοιχα πιέζουν τους retreat leaders να επιλέξουν καταλύματα φιλικά προς το περιβάλλον, να δωρίσουν ένα μέρος των εσόδων προς έναν σκοπό ή να προσθέσουν μια πτυχή εθελοντισμού σε τα ταξίδια τους».
Επιθυμία για φύση
Οι «αθλητικές δραστηριότητες στη φύση» ήταν στις πέντε κορυφαίες επιλογές που αξιολογήθηκαν ως «εξαιρετικά σημαντικές» από τους ερωτηθέντες και αυτοί οι καταναλωτές συμπεριέλαβαν επίσης σε συντριπτική πλειοψηφία αναφορές στη «φύση και την ύπαιθρο» όσον αφορά τις απαντήσεις τους σε ανοιχτές ερωτήσεις.
Η σημασία της φύσης ήταν ένα κυρίαρχο θέμα από τότε που ξεκίνησαν οι έρευνες της WTA και υπάρχουν όλες οι ενδείξεις ότι η ζήτηση για εύκολα προσβάσιμα φυσικά αγαθά και η αναζήτηση για περισσότερο χρόνο στη φύση θα συνεχιστεί.
Συμπεράσματα
Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο της ευεξίας, μπορούν να επωφεληθούν από την αυξανόμενη ζήτηση, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες τους στις νέες προτεραιότητες της αγοράς. Η καθαριότητα, η ασφάλεια, η επαφή με τη φύση, η αειφόρος ανάπτυξη και η εφαρμογή πράσινων πρακτικών, είναι στοιχεία τα οποία θα προσελκύσουν το απαιτητικό κοινό.