Δεκέμβριος 2018
Το Oracle Simphony Cloud ως εργαλείο, αυξάνει την αποτελεσματικότητα και λειτουργικότητα της κεντρικής διαχείρισης μιας επιχείρησης, ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες με σκοπό την εξυπηρέτηση και διευκόλυνση του εκάστοτε επισκέπτη.
Η εταιρεία “Foodation”, μοιράζεται τον τρόπο με τον οποίο το Oracle Simphony Cloud παρέχει τις υπηρεσίες του, ως σύστημα για τη διαχείριση εργασιών και στα έξι δημοφιλή brands που διαθέτει, επιτρέποντας την κεντρική αναφορά και τον έλεγχο, διατηρώντας τον έλεγχο και επιτρέποντας την ανάπτυξη.
"Κατά τα επόμενα πέντε χρόνια, δεν σχεδιάζουμε μόνο να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας διεθνώς, αλλά θέλουμε να τοποθετήσουμε τα εμπορικά σήματα μας σε όλη την Ευρώπη και το Oracle Hospitality Simphony Cloud μας βοηθά να επιτύχουμε αυτόν τον στόχο", δήλωσε ο Riccardo Cortese, Διευθύνων Σύμβουλος της Foodation.
Από την πλευρά του ο Chris Adams, της Oracle Food and Beverage δήλωσε σχετικά: "Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά, τα εστιατόρια καλούνται να λειτουργούν όχι μόνο γρηγορότερα, αλλά πιο έξυπνα, προκειμένου να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες προσδοκίες του πελάτη".