Φεβρουάριος 2022
Ο σύγχρονος επισκέπτης έχει πολλές προσδοκίες και απαιτήσεις, ώστε να έχει μια ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία. Θέματα υγειονομικής ασφάλειας, προσωποποιημένης παροχής υπηρεσιών αλλά και ένταξης της τεχνολογίας στα διάφορα στάδια του guest journey, σίγουρα θα ενισχύσουν τους δεσμούς του επισκέπτη με το ξενοδοχείο.
Ο Όμιλος EUROTEL παρέχει ένα σύνολο προϊόντων, με άμεση διασύνδεση με το Oracle PMS, με σκοπό να δώσει στους ξενοδόχους εναλλακτικές λύσεις πραγματοποίησης και ολοκλήρωσης του Check-in, που υποστηρίζουν τις αυξανόμενες απαιτήσεις των επισκεπτών.
Βασικά πλεονεκτήματα των λύσεων Check in της EUROTEL:
- Βελτίωση εμπειρίας επισκέπτη
- Αποσυμφόρηση reception
- Ελαχιστοποίηση χρόνου Check-in
- Ελαχιστοποίηση φυσικών επαφών
1. Guest Online Registration
Ο επισκέπτης πραγματοποιεί μόνος του online τη διαδικασία του Check-in, είτε πριν φτάσει στο ξενοδοχείο είτε στο Lobby του ξενοδοχείου.
α) πριν φτάσει στο ξενοδοχείο ο επισκέπτης μπαίνει στη σελίδα του ξενοδοχείου και με το booking reference και συμπληρώνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία που θα έδινε στη reception. Ανεβάζει τα ταξιδιωτικά του έγγραφα, μπορεί να συμπληρώσει οποιοδήποτε ερωτηματολόγιο έχει ορίσει ο ξενοδόχος και φυσικά να αποδεχτεί την πολιτική και τους όρους απορρήτου. Τέλος, υπογράφει στο αντίστοιχο πεδίο και το πρόγραμμα ενημερώνει αυτόματα το PMS του ξενοδοχείου.
β) στη reception ή στο lobby του ξενοδοχείου, ο επισκέπτης, μπορεί να ξεκουραστεί στο Lobby και να πραγματοποιήσει όλη την παραπάνω διαδικασία μόνος του, σε κάποιο Tablet που θα του έχει δώσει το προσωπικό υποδοχής του ξενοδοχείου. Ο υπάλληλος του ξενοδοχείου έχει προηγουμένως κάνει login, σε μια άλλη ειδική σελίδα, βάζοντας μόνο το σχετικό booking reference. Το πρόγραμμα ενημερώνει αυτόματα το PMS του ξενοδοχείου.
2. ESODOS Mobile App
Ο επισκέπτης πραγματοποιεί τη διαδικασία του check-in μέσα από το ESODOS Mobile app του ξενοδοχείου.
Ο επισκέπτης κατεβάζει το ESODOS mobile app, δωρεάν από το Google Play store ή το App Store και μπορεί να πραγματοποιήσει τη διαδικασία του check-in, ακόμα και πριν φτάσει στο χώρου του ξενοδοχείου. Η συμπλήρωση των ερωτηματολογίων, το σκανάρισμα των ταξιδιωτικών εγγραφών και η αποδοχή των όρων και την πολιτικής απορρήτου γίνονται εύκολα και γρήγορα μέσα από τη mobile εφαρμογή. Η εφαρμογή ενημερώνει αυτόματα το PMS του ξενοδοχείου.
Το ESODOS mobile app περιλαμβάνει επιπλέον ένα σύνολο άλλων λειτουργιών, που καλύπτει κυρίως τις διαδικασίες room mobile access, guest services, live chat, area information, spa online booking, restaurant online booking, bill view, check out request και πολλά άλλα.
3. Check-in στη reception
Ο υπάλληλος της reception πραγματοποιεί τη διαδικασία του check-in
Ο υπάλληλος συλλέγει όλα τα απαραίτητα στοιχεία και τα καταγράφει στο Oracle PMS. Η διαδικασία γίνεται ακόμα πιο γρήγορη εάν ο υπάλληλος σκανάρει τα ταξιδιωτικά έγγραφα του πελάτη, με την ειδική εφαρμογή, αφού το PMS ενημερώνεται αυτόματα. Εάν ο επισκέπτης έχει επισκεφτεί στο παρελθόν το ξενοδοχείο ή κάποιο ξενοδοχείο της αλυσίδα, τα στοιχεία του υπάρχουν ήδη στο PMS και η όλη διαδικασία ολοκληρώνεται ταχύτατα.
Για αυτές και πολλές ακόμα λύσεις μπορείτε να ενημερωθείτε από το site Eurotel - Powering the Hospitality Industry ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6595000 ή στο sales@eurotel.gr.