Δεκέμβριος 2021
Το SantaPark Arctic World προσφέρει μια ποικιλία Χριστουγεννιάτικων θεματικών εμπειριών, καθώς επίσης και δραστηριότητες στη φύση, στην καρδιά του Αρκτικού Κύκλου, στο Ροβανιέμι της Φινλανδίας. Το θέρετρο διαθέτει ένα θεματικό πάρκο για τον Άγιο Βασίλη, γνωστό ως SantaPark, όπου μπορούν οι επισκέπτες να απολαύσουν το Σχολείο των Ξωτικών, την Κουζίνα με Μελόψωμο, τη Μαγική Βόλτα με το τρένο, την Πινακοθήκη Ice Princess, το Ταχυδρομείο του Άη Βασίλη, το Artic Forest SPA και πολλά θεματικά εστιατόρια.
Η τελευταία προσθήκη είναι το Arctic Tree House Hotel. Με εκπληκτική θέα στις κορυφές των δέντρων, το θέρετρο προσφέρει έναν αποκλειστικό συνδυασμό τοπικής παράδοσης, λαπωνικής κληρονομιάς και μοντέρνου σκανδιναβικού design. Πρόσφατα βραβεύτηκε στα “Worldwide Hospitality Awards” στο Παρίσι, για την καλύτερη καινοτομία σε ξενοδοχείο, αλλά και στα “World Luxury Hotel Awards”.
Με τον αυξημένο όγκο των επισκεπτών της και το προγραμματισμένο άνοιγμα επιπλέον ξενοδοχείων, η εταιρεία αναγνώρισε την ανάγκη για μια ισχυρή πλατφόρμα φιλοξενίας βασισμένη στο cloud. Αυτό που χρειαζόταν ήταν μια αρκετά ευέλικτη λύση ώστε να διαχειρίζεται όλα τα αξιοθέατα, τους χώρους εστίασης και φιλοξενίας διασφαλίζοντας παράλληλα εξαιρετική εξυπηρέτηση. Με τη βοήθεια της Oracle κατάφεραν να ενσωματώσουν τις λειτουργίες του ξενοδοχείου και όλες τις δραστηριότητες των θεματικών πάρκων, σε μια ενιαία πλατφόρμα.
«Το Oracle Hospitality Cloud μας βοηθά να επιβλέπουμε τις πολυτελείς εμπειρίες των επισκεπτών μας, μέσα απο μια ενιαία πλατφόρμα, είτε επισκέπτονται το Secret Forest του Άγιου Βασίλη, είτε απολαμβάνουν εμπειρίες στη φινλανδική σάουνα, είτε τρώνε σε ένα από τα θεματικά εστιατόριά μας. Το ολοκληρωμένο reporting, μας επιτρέπει να διαχειριζόμαστε ευέλικτα την ανάπτυξή μας, υποστηρίζοντας τον στόχο του SantaPark Arctic World να γίνει το κορυφαίο θέρετρο στη Φινλανδία»,δήλωσε η Katja Ikäheimo-Länkinen, Experience Director, στο SantaPark Arctic World.
Οι ολοκληρωμένες λύσεις της Oracle βασισμένες σε τεχνολογία cloud, ενοποίησαν τα συστήματα POS και PMS και κατάφεραν να παρέχουν αναλυτικό reporting, ώστε να γίνει δυνατή η ανάλυση ενός πλήθους από metrics, που ήταν σημαντικά για την επιχειρηματική ανάπτυξη. Μέσω του reporting δίνονται στοιχεία για τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη, τις εποχικές τους προτιμήσεις, καθώς επίσης και τις επιδόσεις των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης πελατών και των υπαλλήλων του Front-desk.
H EUROTEL Hospitality, επίσημος αντιπρόσωπος της Oracle Hospitality, εξειδικεύεται για περισσότερα από 30 χρόνια στην παροχή ολοκληρωμένων συστημάτων πληροφορικής για τον ξενοδοχειακό κλάδο, την εστίαση και των χώρων ευεξίας. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας συμβουλέψουμε!