Ιούνιος 2022
Ποιές είναι οι “must-have” τεχνολογίες για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών που αποτελούν συμφέρουσες επενδύσεις για τα ξενοδοχεία;
Πώς οι αυτοματισμοί και η τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέψουν στα ξενοδοχεία να παρέχουν πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή των επισκεπτών;
Πώς σχεδιάζουν τα ξενοδοχεία τα νέα μοντέλα λειτουργιών τους για να υποστηρίξουν τις απαιτήσεις των επισκεπτών για πιο εξατομικευμένες εμπειρίες;
Η Oracle Hospitality και η Skift εξέτασαν περισσότερους από 600 ξενοδόχους και 5.000 καταναλωτές σε όλο τον κόσμο για να κατανοήσουν καλύτερα τις προσδοκίες της αγοράς για τα επόμενα τρία χρόνια. Δείτε τα αποτελέσματα:
Οι νέες “must-have” τεχνολογίες
Σύμφωνα με τους δυνητικούς επισκέπτες των επόμενων ετών, οι πιο σημαντικές τεχνολογίες που θα αναζητήσουν τα επόμενα χρόνια στα ξενοδοχεία είναι οι εξής: πρόσβαση σε on-demand ψυχαγωγία (44,6%), φωνητικός έλεγχος (43,2%) και χρήση της προσωπικής κινητής συσκευής για πρόσβαση στο ξενοδοχείο (34,4%). Ακολουθούν και άλλες δημοφιλείς τεχνολογίες όπως αυτοματισμοί, έξυπνες συσκευές, αναγνώριση προσώπου και πολλά άλλα.
Ουσιαστικά, οι τεχνολογίες που ψηφίστηκαν ως οι πιο δημοφιλείς μεταξύ των ταξιδιωτών στην έρευνα της Oracle και της Skift, μοιράζονται όλες ένα κοινό στοιχείο, την παροχή εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους.
Αυτοματισμοί και Artificial Intelligence (AI)
Στην σκέψη, η προσφορά όλων των παραπάνω τεχνολογικών επιλογών στους πελάτες ακούγεται σαν μια εύκολη απόφαση. Ωστόσο, στην πράξη, η αποτελεσματική εξατομίκευση απαιτεί τη συλλογή συγκεκριμένων δεδομένων και την κατάλληλη επεξεργασία τους. Υπάρχουν μεγάλα οφέλη για τους ταξιδιώτες, αλλά η σωστή υλοποίηση απαιτεί επένδυση σε προηγμένες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση για την επεξεργασία, την ανάλυση και την ενεργοποίηση του τεράστιου όγκου δεδομένων που έρχονται ανά δευτερόλεπτο.
Οι ξενοδόχοι γνωρίζουν την πρόκληση και αναζητούν την κατάλληλη ευκαιρία. Καθώς σχεδιάζουν να βελτιώσουν και να προσαρμόσουν την εμπειρία των επισκεπτών, περίπου τα μισά στελέχη του τομέα της φιλοξενίας είπαν στην Oracle και τη Skift ότι σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν τεχνητή νοημοσύνη και αναλυτικά στοιχεία για να κατανοήσουν την συμπεριφορά των επισκεπτών, ώστε να μπορούν να προσφέρουν πιο εξατομικευμένο μάρκετινγκ και διαφημίσεις (51,5%) και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών πριν και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους (48,3%).
Ο δρόμος προς τα επόμενα βήματα
Το μέλλον του κλάδου της φιλοξενίας θα καθοριστεί από τεχνολογίες που ενισχύουν την ικανότητα των ξενοδοχείων να επικοινωνούν και να εξυπηρετούν τους επισκέπτες με πιο προσωπικό τρόπο.
Η ιδέα να δοθούν περισσότερες επιλογές στους επισκέπτες για βελτιωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, αυξάνει και τη δέσμευση όλων των υπαλλήλων με κοινό στόχο να βελτιώσουν τα έσοδα. Αναπλαισιώνοντας τη συζήτηση για την τεχνολογία ενός σύγχρονου ξενοδοχείου, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να οδηγήσουν τις υπηρεσίες τους προς μια πιο εξατομικευμένη φιλοξενία, καταρτισμένο προσωπικό και αποτελεσματικότητα στη λειτουργία για μέγιστη κερδοφορία.
H Leader IT, μέλος του Ομίλου EUROTEL, καλύπτει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και προϊόντων εστιάζοντας κυρίως στους παρακάτω τομείς:
- IT Infrastructure & IT Security
- IP TV & Digital Signage
- IP Surveillance & Access Control
- Smart Hotel & Smart Building Solutions
Δείτε όλες τις λύσεις εδώ