Ιανουάριος 2023
Η διαδικασία του check-in στα ξενοδοχεία, μπορεί να αποτελέσει μία χρονοβόρα διαδικασία τόσο για τους επισκέπτες, όσο και για τους υπαλλήλους. Οι επισκέπτες πολλές φορές χρειάζεται να περιμένουν σε σειρά προτεραιότητας για να εξυπηρετηθούν, μπαίνοντας και σε μία διαδικασία να συμπληρώνουν φόρμες και έγγραφα, κάτι το οποίο σίγουρα δεν είναι μία ευχάριστη εμπειρία. Η τεχνολογία όμως έρχεται για να «σώσει» την κατάσταση, με το Guest online registration της EUROTEL Hospitality. Ο επισκέπτης κάνει το check-in στο ξενοδοχείο ηλεκτρονικά, εύκολα και γρήγορα. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να ενσωματώσετε στην πολιτική του ξενοδοχείου σας το online registration & check-in:
- Το check-in γίνεται μία πιο ευχάριστη διαδικασία για όλους: H συμπλήρωση γραπτών στοιχείων σε μακροσκελής φόρμες μετατρέπεται σε ηλεκτρονική συμπλήρωση των όσων στοιχείων απαιτούνται μέσα σε λίγα λεπτά. Η φόρμες προ-συμπληρώνονται λαμβάνοντας τα στοιχεία από το PMS.
- Δεν δημιουργούνται ουρές στο lobby του ξενοδοχείου σας: Μπορεί η διαδικασία του check-in να ολοκληρώνεται σύντομα όταν ο επισκέπτης φτάσει στη reception, αλλά τι γίνεται σε περίπτωση άφιξης ενός group? Οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν μόνοι τους το check-in μέσα από κάποιο tablet του ξενοδοχείου είτε μέσα από τη δική τους συσκευή, μέσα από το website του ξενοδοχείου.
- Αποφεύγετε την στενή επαφή επισκεπτών και προσωπικού του ξενοδοχείου: Μπορεί ο Covid-19 να έχει γίνει μέρος της καθημερινότητάς μας, ωστόσο ακόμη υπάρχει και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή ειδικά σε χώρους όπως τα ξενοδοχεία, όπου πλήθος κόσμου έρχεται σε επαφή.
- Μπορείτε να συλλέξετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τους επισκέπτες: Αντί να ζητούνται προσωπικά έγγραφα των επισκεπτών στην reception, μπορείτε να ζητήσετε αυτές τις πληροφορίες ηλεκτρονικά. Ο επισκέπτης σκανάρει μόνος του τα ταξιδιωτικά του έγγραφα, το PMS ενημερώνεται αυτόματα και τα στοιχεία είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή. Η διαδικασία αυτή μπορεί να γίνει πριν την άφιξη του επισκέπτη στο ξενοδοχείο.
- Αυξήστε τις θετικές αξιολογήσεις του ξενοδοχείου σας: Ένας ικανοποιημένος πελάτης που απολαμβάνει μία ευχάριστη εμπειρία διαμονής, θα ανταμείψει το ξενοδοχείο με μία θετική κριτική στις online πλατφόρμες αξιολόγησης. Με αυτό τον τρόπο θα αυξήσετε τόσο την βαθμολογία αλλά και την επισκεψιμότητα.
Με το Guest Online Registration λοιπόν ο επισκέπτης μπαίνει στην σελίδα του ξενοδοχείου και μπορεί γρήγορα και εύκολα να ολοκληρώσει μόνος του το check-in είτε πριν φτάσει στο ξενοδοχείο είτε όσο βρίσκεται στο lobby κατά την άφιξή του.
Εναλλακτικά ο επισκέπτης μπορεί να κατεβάσει από την εφαρμογή ESODOS Mobile App και να ακολουθήσει τη διαδικασία του online check-in μέσα από την εφαρμογή. Το ESODOS Mobile App έχει σχεδιαστεί για να είναι φιλικό προς το χρήστη και τον ξενοδόχο. Τα στοιχεία και οι προτιμήσεις του επισκέπτη αποθηκεύονται στο PMS και μπορείτε να προσφέρετε μια ολοκληρωμένη εμπειρία διαμονής, εστίασης και spa. Επιπλέον, με τα πλεονεκτήματα του mobile access ο επισκέπτης δεν χρειάζεται να περάσει καθόλου από τη reception.
Για αυτές και πολλές ακόμα λύσεις μπορείτε να ενημερωθείτε από το site του Ομίλου Eurotel Guest Online Registration ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6595000 ή στο sales@eurotel.gr.