Φεβρουάριος 2020
Δημιουργήστε μια πλατφόρμα ανάπτυξης με το σωστό σύστημα διαχείρισης του ξενοδοχείου συμπεριλαμβάνοντας όλες τις βασικές διαδικασίες. Οι ολοκληρωμένες ξενοδοχειακές λύσεις Oracle Hospitality αυξάνουν την αποδοτικότητα λειτουργίας και επιτρέπουν την καλύτερη εμπειρία επισκέπτη για μεμονωμένα ξενοδοχεία, έως και μεγάλες αλυσίδες. Το Opera είναι αυτή η επαναστατική σουίτα προϊόντων λογισμικού της Oracle Hospitality, κατηγοριοποιημένη έτσι ώστε να προσφέρει τις υπηρεσίες της, στοχευμένα ανάλογα με τις απαιτήσεις του ξενοδόχου.
OPERA Property management system (PMS)
To Oracle Hospitality OPERA PMS αποτελεί τον πυρήνα του OPERA Enterprise Solution αφού είναι σχεδιασμένο για να καλύψει τις διαφορετικές απαιτήσεις μιας μεμονωμένης ξενοδοχειακής μονάδας, ανεξαρτήτως μεγέθους, ή ακόμη και μιας ξενοδοχειακής αλυσίδας, παρέχοντας ολοκληρωμένη πληροφόρηση σε όλα τα επίπεδα των διαδικασιών, φτάνοντας μέχρι και την οικονομική διαχείριση.
OPERA Multi-Property Management
Το Oracle Hospitality OPERA Multi-Property Management παρέχει ουσιαστικά ένα πλήρως εξοπλισμένο σύστημα διαχείρισης που δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να παρέχει υπηρεσίες φιλοξενίας σε παγκόσμια κλίμακα και σε περισσότερες της μίας ξενοδοχειακές μονάδες, με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής απόδοσης.
OPERA Sales and Catering
Το Oracle Hospitality OPERA Sales & Catering είναι μια πλήρης εφαρμογή διαχείρισης πελατολογίου, η οποία ενσωματώνεται στο Oracle Hospitality OPERA PMS για να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις και να απλοποιήσει τη διαχείριση συνεδρίων και εκδηλώσεων.
OPERA customer loyalty
Με το Oracle Hospitality OPERA Customer Loyalty Tracking η ξενοδοχειακή επιχείρηση προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία φιλοξενίας, μεγιστοποιώντας την αφοσίωση των πελατών της, καθώς μπορεί να συγκεντρώνει και να διαχειρίζεται κεντρικά, διάφορα δεδομένα για τη πελατειακή της βάση.