Afrodite Wellness Management Software

Το Afrodite είναι μια εξελιγμένη λύση λογισμικού, προσαρμοσμένη στις ανάγκες της επιχείρησης και καλύπτει όλες τις πτυχές της διαχείρισης χώρων ευεξίας. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να οργανώσουν αποτελεσματικά τις διαδικασίες τους, διασφαλίζοντας την αποτελεσματική διαχείριση όλων των λειτουργιών και των πόρων, προωθώντας ταυτόχρονα τη συνολική ανάπτυξη της επιχείρησης και περνάνε στην νέα εποχή της τεχνολογίας -digital transformation.

Επιπλέον, είναι ένα βασικό εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από επιχειρηματίες και επαγγελματίες της βιομηχανίας της ευεξίας προσφέροντας τέλεια εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών και οικοδόμηση εμπιστοσύνης σε συνάρτηση με ένα εκτεταμένο ιστορικό των πελατών, ώστε να διατηρούνται μακροχρόνιες σχέσεις μαζί τους.

Το Afrodite αποτελείται από διάφορες λειτουργικότητες, η καθε μία ειδικά σχεδιασμένη για μια λειτουργία ή ανάγκη. Χρησιμοποιεί δυναμικά και διαδραστικά εργαλεία που τοποθετούν την εφαρμογή πάνω από τον ανταγωνισμό της, χάρη στην ευκολία χρήσης, την ευέλικτη και γρήγορη κατανομή των πόρων και την εκτεταμένη παραγωγή reports, παρέχοντας στους χρήστες ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων επιχειρήσεων στον τομέα τους, μεγιστοποιώντας παράλληλα την ικανοποίηση των πελατών.

Με την προσθήκη του Online Booking δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να αναζητήσει μόνος του την υπηρεσία ευεξίας που τον ενδιαφέρει και να κάνει κράτηση την ώρα και την ημέρα που επιθυμεί. Η επιχείρηση πουλάει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της 24/7, όλο το χρόνο μέσω του website της και των υπόλοιπων καναλιών πωλήσεων, όπως το mobile App ESODOS, kiosks εντός των επιχειρήσεων κ.α. και της δίνεται η δυνατότητα να εφαρμόσει σύγχρονες τεχνικές προώθησης και μάρκετινγκ. Η αύξηση της επισκεψιμότητας σε ώρες και ημέρες που επιθυμεί ο κάθε χώρος ευεξίας να προωθήσει μέσω του OnlineBooking, δημιουργεί αύξηση του τζίρου και ενισχύει τις σχέσεις με τους πελάτες (Loyalty).

Με το Online Registration form ο επισκέπτης συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία πριν φτάσει στο κέντρο ευεξίας, ή ακόμα και στη reception μέσα από το κινητό του ή κάποιο tablet. Έτσι το προσωπικό είναι ενημερωμένο για τις ιδιαιτερότητές του κάθε επισκέπτη νωρίτερα, παράλληλα εξοικονομείται χρόνος και ελαχιστοποιούνται οι ανάγκες εκτύπωσης.

 

Χαρακτηριστικά
Μεταξύ των δυνατοτήτων της εφαρμογής, περιλαμβάνονται:
  • Εύκολη και απλή διαχείριση ημερολογίων/εργασιών.
  • Διαχείριση τιμοκαταλόγων, τιμολογίων, αποθεμάτων.
  • Διατήρηση ιστορικού πελατών.
  • Διαχείριση προσωπικού.
  • Διαχείριση μελών – συνδρομών.
  • Προγράμματα marketing (επιβράβευσης πελατών, διαχείριση προσφορών/δωροεπιταγών κ.α.).
  • Διαχείριση πωλήσεων Point-of-Sale.
  • Δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης.
  • Αναλυτικό, εύκολο και αποτελεσματικό reporting.
  • Module SMS & Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου.
  • Online Booking & Ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Online Registration form με αυτόματη ενημέρωση του CRM της εφαρμογής, δυνατότητα ηλεκτρονικής υπογραφής και δημιουργία custom ερωτηματολογίων.
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με το Oracle Hospitality Suite 8, OPERA PMS κ.α.
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με το ESODOS mobile App κ.α.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Oracle Hospitality
Assa Abloy
Εγγραφείτε στο Newsletter μας