Inventory Management

Η απογραφή και η διαχείριση αποθεμάτων και κόστους είναι μία ζωτικής σημασίας διαδικασία για κάθε επιχείρηση εστίασης.

Η ειδική εφαρμογή Inventory Management για περιβάλλον Cloud, που διαθέτει η Oracle Hospitality, παρέχει ολοκληρωμένη εικόνα και κατ’ επέκταση αποτελεσματική διαχείριση σε βασικές διαδικασίες λειτουργίας, όπως η διάθεση υλικών, οι διεργασίες της αποθήκης, τα κόστη των προϊόντων και η εφοδιαστική αλυσίδα.

Inventory Management (PDF)
DISCOVER
Πλεονεκτήματα:
  • Πλήρης διαχείριση υλικών σε όλα τα επίπεδα: την παραλαβή, τη διαχείριση αποθεμάτων και την αποστολή υλικών.
  • Εύκολη διαχείριση διεπιχειρησιακών συναλλαγών.
  • Απλοποιημένη διαμόρφωση κοστολόγησης των αναγκών μιας επιχείρησης.
  • Αποτελεσματική διαχείριση διεργασιών τιμολογιακής φύσης.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Oracle Hospitality
Assa Abloy
Εγγραφείτε στο Newsletter μας