Opera Customer Loyalty

Με το Oracle Hospitality OPERA Customer Loyalty Tracking η ξενοδοχειακή επιχείρηση προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία φιλοξενίας, μεγιστοποιώντας την αφοσίωση των πελατών της, καθώς μπορεί να συγκεντρώνει και να διαχειρίζεται κεντρικά, διάφορα δεδομένα για τη πελατειακή της βάση.

Η εφαρμογή Oracle Hospitality OPERA Customer Loyalty Tracking -μέρος της σουίτας OPERA - διαχειρίζεται πολλαπλά δεδομένα πελατών, ενώ παράλληλα συγκεκριμενοποιεί τις απαιτήσεις και τις ανάγκες τους. Η εφαρμογή αξιοποιεί μία κεντρική βάση δεδομένων επισκεπτών που μοιράζεται πολλαπλές ιδιότητες. Με Customer Loyalty, η επιχείρηση μπορεί να υποστηρίξει και να αναπτύξει προγράμματα αφοσίωσης προσαρμοσμένα ανά πελάτη, ενώ παράλληλα η εφαρμογή μπορεί να παρέχει πλήρη αναφορά δεδομένων όπως: διαχείριση προφίλ, λειτουργία deduplication κ.α.

Opera Customer Loyalty (PDF)
Χαρακτηριστικά
Γενικά Χαρακτηριστικά:
  • Προσφορά εξατομικευμένων υπηρεσιών στους επισκέπτες, ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις απαιτήσεις του καθενός ξεχωριστά.
  • Αύξηση της επαναλαμβανόμενης επισκεψιμότητας των πελατών μέσα από αποτελεσματικά προγράμματα αφοσίωσης.
  • Διαχείριση πληροφοριών του λογαριασμού και της επικοινωνίας με τους πελάτες.

Σχετικά Προϊόντα

Opera Multi Property Μanagement

Το Oracle Hospitality OPERA Multi-Property Management παρέχει ουσιαστικά ένα πλήρως εξοπλισμένο σύστημα διαχείρισης που δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να παρέχει υπηρεσίες φιλοξενίας σε παγκόσμια κλίμακα και σε περισσότερες της μίας ξενοδοχειακές μονάδες, με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής απόδοσης.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Oracle Hospitality
Assa Abloy
Εγγραφείτε στο Newsletter μας