Opera PMS
To OPERA PMS αποτελεί τον πυρήνα του OPERA Enterprise Solution αφού είναι σχεδιασμένο για να καλύψει τις διαφορετικές απαιτήσεις μιας μεμονωμένης ξενοδοχειακής μονάδας, ανεξαρτήτως μεγέθους, ή ακόμη και μιας ξενοδοχειακής αλυσίδας, παρέχοντας ολοκληρωμένη πληροφόρηση σε όλα τα επίπεδα των διαδικασιών, φτάνοντας μέχρι και την οικονομική διαχείριση.Η εφαρμογή συμβάλλει στην ανάπτυξη μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, καθώς με τη χρηστικότητα και την επεκτασιμότητα της, την κεντρική διαχείριση, αλλά και τη δυνατότητα ενσωμάτωσης property-level applications, επιτρέπει στους διαχειριστές να βλέπουν από οπουδήποτε, όλα τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και να παίρνουν αποτελεσματικές αποφάσεις. Η σημασία της διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων και της εξυπηρέτησης των επισκεπτών είναι πολύ σημαντική καθώς σε αυτές στηρίζεται η αποτελεσματικότητα και η επιτυχία μιας επιχείρησης. Αυτός είναι και ο τελικός στόχος που εξυπηρετεί η εφαρμογή.
Το OPERA PMS, συνδέεται με υπάρχουσες εφαρμογές άλλων προμηθευτών (τηλ. κέντρο, pay tv, κ.α) εξοικονομώντας χρόνο και χρήματα, ενώ παρέχει τη μέγιστη δυνατή ροή πληροφόρησης από και προς αυτές. Η επιχείρηση μπορεί πλέον να αξιολογεί την αποδοτικότητα του προσωπικού των ξενοδοχείων, σε καθημερινές βασικές λειτουργίες όπως: κρατήσεις, λογιστήριο, πωλήσεις, και τηλεφωνικό κέντρο.
Οpera property lite (PDF)Οpera property standart (PDF)Οpera property premium (PDF)Διαμόρφωση οθονών σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε επιχείρησης, χρησιμοποίηση των δικαιωμάτων των χρηστών για τον καθορισμό της πρόσβασής τους στο πρόγραμμα, επιλογή της αρχικής οθόνης κάθε χρήστη.
Πραγματοποίηση των κλεισιμάτων ημέρας χωρίς διακοπή της λειτουργίας του συστήματος.
Παροχή περισσότερων από 250 αξιόπιστων αναφορών. Δυνατότητα επιπλέον δημιουργίας νέων reports, με το ισχυρό εργαλείο Oracle Reports Builder. Χρήση του Simple Report Writer της Opera, για τη δημιουργία καθημερινών reports με τον πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο.
Διατηρεί δεδομένα για όσα χρόνια επιθυμεί ο χρήστης, διατηρώντας παράλληλα τη σταθερή ταχύτητα του προγράμματος, χάρη στις γνωστές δυνατότητες των βάσεων δεδομένων της Οracle.
Πλήρης λειτουργία προγράμματος μέσα από μία κεντρική οθόνη.
Γρήγορη μετάβαση στις διάφορες οθόνες του προγράμματος, με χρήση συνδυασμού δύο πλήκτρων, από οποιοδήποτε σημείο της εφαρμογής.
Reservations Module
Profiles and Memberships Management
Front Desk Module
Cashiering Module
Rooms Management
Comp Accounting
Accounts Receivables
Back Office Interface
Commissions
Reports
Interface Management
Quick Keys
Σχετικά Προϊόντα

Opera Vacation Ownership System
Η εφαρμογή Oracle Hospitality OPERA Vacation Ownership προσφέρει πολλαπλές δυνατότητες για τη διαχείριση μονάδων μικτής χρήσης.

Opera Sales & Catering
Το Oracle Hospitality OPERA Sales & Catering είναι μια πλήρης εφαρμογή διαχείρισης πελατολογίου, η οποία ενσωματώνεται στο Oracle Hospitality OPERA PMS για να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις και να απλοποιήσει τη διαχείριση συνεδρίων και εκδηλώσεων.

Opera Multi Property Μanagement
Το Oracle Hospitality OPERA Multi-Property Management παρέχει ουσιαστικά ένα πλήρως εξοπλισμένο σύστημα διαχείρισης που δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να παρέχει υπηρεσίες φιλοξενίας σε παγκόσμια κλίμακα και σε περισσότερες της μίας ξενοδοχειακές μονάδες, με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής απόδοσης.

Opera Customer Loyalty
Η εφαρμογή Oracle Hospitality OPERA Customer Loyalty Tracking -μέρος της σουίτας OPERA - διαχειρίζεται πολλαπλά δεδομένα πελατών, ενώ παράλληλα συγκεκριμενοποιεί τις απαιτήσεις και τις ανάγκες τους.