Opera Sales & Catering
Το Oracle Hospitality OPERA Sales & Catering είναι μια πλήρης εφαρμογή διαχείρισης πελατολογίου, η οποία ενσωματώνεται στο Oracle Hospitality OPERA PMS για να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις και να απλοποιήσει τη διαχείριση συνεδρίων και εκδηλώσεων.Το Oracle Hospitality OPERA Sales & Catering είναι μια πλήρης εφαρμογή διαχείρισης πελατολογίου, η οποία ενσωματώνεται στο Oracle Hospitality OPERA PMS για να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις και να απλοποιήσει τη διαχείριση συνεδρίων και εκδηλώσεων.
Με την εφαρμογή OPERA Sales & Catering η επιχείρηση αυξάνει τα έσοδα από μεμονωμένες ή ομαδικές πωλήσεις, συνέδρια και δεξιώσεις και να αξιοποιεί τη δυναμική των κρατήσεων, βελτιώνοντας την κερδοφορία. Παρέχει μία πλήρη και ολοκληρωμένη εικόνα μέσα από πίνακες ελέγχου πωλήσεων και τροφοδοσίας. Οι ευέλικτες επιλογές configuration περιλαμβάνουν τον προγραμματισμό μενού και πακέτων που κυμαίνονται από απλά coffee breaks έως συνέδρια και μεγάλα dinner gala.
Opera Sales & Catering (PDF)Υποστηρίζει τις πωλήσεις παρέχοντας πληροφορίες και ανάλυση δεδομένων για τις κρατήσεις. Παρέχει ένα ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης πωλήσεων για όλους τους πελάτες.
Παρέχει πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες με γραφικές παραστάσεις και επισκοπήσεις.
Επιτρέπει καθορισμού της πιθανής δυναμικότητας των πελατών σε σχέση με την πραγματική παραγωγή τους.
Επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται επαφές και δραστηριότητες μεταξύ του Microsoft Outlook και του OPERA Sales and Catering, εξαλείφοντας την ανάγκη για διπλή εισαγωγή δεδομένων.
Διαχειρίζεται εύκολα οποιαδήποτε εκδήλωση, από τις μικρότερες έως τις πιο περίπλοκες συνεδριακές.
Ένα πλήρες σύνολο λειτουργιών για την παροχή υπηρεσιών τροφοδοσίας και προγραμματισμού εκδηλώσεων.
Η γραφική απεικόνιση των συμβάντων ανά λειτουργικό χώρο, παρέχει δυνατότητες καταγραφής έως και των πιο μικρών λεπτομερειών.
Με πάτημα ενός πλήκτρου στο master posting του Oracle Hospitality OPERA Sales & Catering, πραγματοποιείται δημοσίευση δεδομένων προς τρίτους χωρίς να υπάρχει διπλή είσοδος, χάρη στη συνεργασία με το Oracle Hospitality OPERA Cashiering. Όλοι οι φόροι και οι χρεώσεις υπηρεσιών υπολογίζονται και αποστέλλονται αυτόματα.
Σχετικά Προϊόντα

Opera Customer Loyalty
Η εφαρμογή Oracle Hospitality OPERA Customer Loyalty Tracking -μέρος της σουίτας OPERA - διαχειρίζεται πολλαπλά δεδομένα πελατών, ενώ παράλληλα συγκεκριμενοποιεί τις απαιτήσεις και τις ανάγκες τους.

Opera Multi Property Μanagement
Το Oracle Hospitality OPERA Multi-Property Management παρέχει ουσιαστικά ένα πλήρως εξοπλισμένο σύστημα διαχείρισης που δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να παρέχει υπηρεσίες φιλοξενίας σε παγκόσμια κλίμακα και σε περισσότερες της μίας ξενοδοχειακές μονάδες, με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής απόδοσης.

Opera Vacation Ownership System
Η εφαρμογή Oracle Hospitality OPERA Vacation Ownership προσφέρει πολλαπλές δυνατότητες για τη διαχείριση μονάδων μικτής χρήσης.

Opera PMS
To OPERA PMS αποτελεί τον πυρήνα του OPERA Enterprise Solution αφού είναι σχεδιασμένο για να καλύψει τις διαφορετικές απαιτήσεις μιας μεμονωμένης ξενοδοχειακής μονάδας.