Simphony Cloud

Το Oracle Hospitality Simphony POS αποτελεί μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης φιλοξενίας, που παρέχει enterprise point-of-sales (POS) και λειτουργίες back-office, υποστηρίζοντας ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Παράλληλα, αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο μάρκετινγκ που επικεντρώνει στους επισκέπτες, αξιοποιώντας λύσεις mobile POS.

Το Oracle Hospitality Simphony Cloud Service μπορεί να διαχειριστεί multi property POS configurations που αποτελούνται από χιλιάδες workstations, ενώ παραμένει το ίδιο ευέλικτο, ακόμη και για μεμονωμένες λειτουργίες. Ως cloud εφαρμογή, δίνει μία εντελώς νέα προσέγγιση στον πελάτη, αφού εξαλείφει την ανάγκη για παρουσία servers σε κάθε σημείο της επιχείρησης. Ταυτόχρονα μειώνει σημαντικά και τα κόστη τεχνικής υποστήριξης για τα εγκατεστημένα λογισμικά, επιτρέποντας τη διάθεση οικονομικών πόρων σε άλλες στρατηγικές επιλογές.

Το Oracle Hospitality Simphony Cloud διασφαλίζει ότι όλες οι λειτουργίες θα είναι ενεργές ακόμη και όταν η πρόσβαση στο Internet έχει διακοπεί προσωρινά, δίνοντας έτσι στην επιχείρηση τη δυνατότητα να συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία της. Παρέχει επίσης καλύτερη κεντρική διαχείριση σε όλα τα στοιχεία, με απλουστευμένη υποβολή στοιχείων και αναφορών. Επιπλέον, προσφέρει στους υπεύθυνους διαχείρισης F&B, αυξημένη ταχύτητα και ευελιξία, με μείωση του χρόνου απόκρισης και διάθεσης νέων μενού και προσφορών, καθώς και πολλαπλούς τρόπους πληρωμών και εξυπηρέτησης πελατών. Οι διαδικασίες αυτές μπορούν να πραγματοποιηθούν σε περιβάλλον mobile.

Simphony cloud service (PDF)
Χαρακτηριστικά
DISCOVER
Ικανοποιεί όλες τις απαιτήσεις του F&B
  • Μεγιστοποιεί τα έσοδα υποστηρίζοντας πολλαπλά concepts, μέσα από μία ενιαία υπηρεσία για γρήγορη και άψογη εξυπηρέτηση.
  • Υποστηρίζει στρατηγικές επέκτασης αφού μπορεί να προσαρμοστεί για χρήση σε πολλά brandsκαι  franchisees με διαφορετικά concepts.
  • Ελαχιστοποιεί την πολυπλοκότητα του ΙΤ, προσφέροντας ένα κεντρικό σύστημα για όλες τις λειτουργίες.
  • Μεγιστοποιεί την εποπτεία, διαθέτοντας μια ενιαία πλατφόρμα reportingγια όλα τα brands.
Ένα cloud POS για σύγχρονες υπηρεσίες φιλοξενίας
  • Μειώνει το κόστος και την πολυπλοκότητα των μηχανογραφικών υποδομών αξιοποιώντας το περιβάλλον cloud.
  • Εξασφαλίζει υψηλή απόδοση που επιτρέπει περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησης χωρίς μεγάλες επενδύσεις κεφαλαίων.
  • Μειώνει τον κίνδυνο διακοπής των επιχειρηματικών λειτουργιών, μέσω των λειτουργιών off-line, που το καθιστούν ανεξάρτητο ακόμη από την αδιάλειπτη πρόσβαση στο Internet.
Αναφορές σε πραγματικό χρόνο και οικονομική ανάλυση
  • Παρέχει πρόσβαση σε οικονομικά αποτελέσματα, σε πραγματικό χρόνο από οπουδήποτε στον κόσμο.
  • Εκτελεί τις προσφορές και παρέχει τα οικονομικά στοιχεία τους.
  • Παρέχει σύγκριση οικονομικών αποτελεσμάτων, βάσει προϋπολογισμού ή ιστορικού.
  • Παρουσιάζει ενοποιημένα δεδομένα κίνησης προϊόντων, βοηθώντας στη διαπραγμάτευση για  καλύτερες συμφωνίες με προμηθευτές.
Mobile-ready
  • Εκτελεί όλες τις εφαρμογές POS χωρίς διακοπές, μέσω fixed POS ή μέσω συσκευών mobile.
  • Ενεργοποιεί τους επισκέπτες μέσω εφαρμογών που σχετίζονται με το προσωπικό και εφαρμογών που απευθύνονται άμεσα στους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία τους από την αρχή έως το τέλος.
  • Παρέχει πρόσβαση σε reports από smartphone ή tablet για την παρακολούθηση της απόδοσης μιας επιχείρησης από οποιοδήποτε μέρος.
Διατήρηση του brand σε διεθνή στάνταρ
  • Ενισχύει τα στάνταρ του εκάστοτε brand, διατηρώντας ενιαία χαρακτηριστικά όπως τα μενού και η διαχείριση του προσωπικού παγκοσμίως.
  • Εξασφαλίζει ενιαία μενού και τιμολόγηση ακόμη κι αν οι επιχειρήσεις βρίσκονται σε διαφορετικές χώρες.
  • Υποστηρίζει τη γρήγορη εκπαίδευση του προσωπικού, τόσο στο service όσο και στην κουζίνα.
Το Oracle Hospitality Simphony Cloud:
  • Προσαρμόζεται σε κάθε είδους επισιτιστική επιχείριση.
  • Χρησιμοποιείται από αλυσίδες ξενοδοχείων και εστιατορίων, κρουαζιερόπλοια, κ.α.
  • Είναι ιδανικό για πολλαπλές και εκτεταμένες λειτουργίες σε στάδια, αρένες, καζίνο, θεματικά πάρκα κ.λπ.
  • Διευκολύνει τη διαχείριση αποθεμάτων, την πρόληψη απωλειών, τη διαχείριση “gift & loyalty”, τις κρατήσεις, τις γενικές εργασίες κ.α.
  • Έχει μεγάλες δυνατότητες reporting.
  • Υποστηρίζει ειδικά σχεδιασμένο hardware, για τον τομέα της φιλοξενίας.
  • Φέρνει την τεχνολογία mobile στην καρδιά της επιχείρησης, με εφαρμογές front και back office, που λειτουργούν άψογα σε πληθώρα φορητών συσκευών.

Σχετικά Προϊόντα

Hotel Mobile

Το Oracle Hospitality Hotel Mobile αποτελεί την επέκταση των βασικών λειτουργιών της σουίτας Oracle Hospitality σε φορητές συσκευές, παρέχοντας στο προσωπικό ένα σημαντικό εργαλείο για τη βελτίωση της διαμονής και της συνολικής εμπειρίας του επισκέπτη, προσφέροντας εξατομικευμένες υπηρεσίες.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Oracle Hospitality
Assa Abloy
Εγγραφείτε στο Newsletter μας