Simphony Cloud POS

Το Oracle Hospitality Simphony είναι μία φορητή πλατφόρμα διαχείρισης φιλοξενίας, η οποία συνδυάζει το POS με τις διαδικασίες του back-office, υποστηρίζοντας ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών στον τομέα του Food & Beverage. Την ίδια στιγμή μειώνεται σημαντικά και το λειτουργικό κόστος συντήρησης από πλευράς λογισμικού και τεχνικής υποστήριξης, επιτρέποντας τη διάθεση των πόρων σε άλλες στρατηγικές επιλογές της επιχείρησης.

Το Simphony POS,αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο που επικεντρώνεται στους επισκέπτες, χρησιμοποιώντας ενσωματωμένες λύσεις mobile POS. Αναπτύσσεται σε περιβάλλον Cloud, διευκολύνοντας ακόμη περισσότερο τις ενέργειες του χρήστη, καθώς εκτελεί τις διαδικασίες με ταχύτητα, εξοικονομώντας του χρόνο. Ενσωματώνει modules διαδικασιών, τα οποία ελέγχουν μικρές καθημερινές δραστηριότητες και έτσι μπορεί να διαχειρίζεται συνολικά πολλές δραστηριότητες όπως την πρόληψη τυχόν απωλειών, το loyalty, τις δωροκάρτες και τα κουπόνια.

Η σχεδίαση της υπηρεσίας, εξασφαλίζει ότι οι λειτουργίες μπορούν να συνεχίζονται κανονικά, ακόμα και όταν η σύνδεση στο Internet παρουσιάζει προβλήματα, παρέχοντας έτσι υψηλή διαθεσιμότητα στις επιχειρήσεις.

Το Oracle Hospitality Simphony POS:

  • Προσαρμόζεται σε κάθε είδους επισιτιστική επιχείριση.
  • Χρησιμοποιείται από αλυσίδες ξενοδοχείων και εστιατορίων, κρουαζιερόπλοια, κ.α.
  • Είναι ιδανικό για πολλαπλές και εκτεταμένες λειτουργίες σε στάδια, αρένες, καζίνο, θεματικά πάρκα κ.λπ.
  • Διευκολύνει τη διαχείριση αποθεμάτων, την πρόληψη απωλειών, τη διαχείριση “gift & loyalty”, τις γενικές εργασίες κ.α.
  • Έχει μεγάλες δυνατότητες reporting.
  • Υποστηρίζει ειδικά σχεδιασμένο hardware, για τον τομέα της φιλοξενίας.
  • Φέρνει την τεχνολογία mobile στην καρδιά της επιχείρησης, με εφαρμογές front και back office, που λειτουργούν άψογα σε πληθώρα φορητών συσκευών.
Simphony cloud service (PDF)
Χαρακτηριστικά
Iκανοποιεί όλες τις απαιτήσεις του F&B
  • Μεγιστοποιεί τα έσοδα υποστηρίζοντας πολλαπλά concepts, μέσα από μία ενιαία υπηρεσία για γρήγορη και άψογη εξυπηρέτηση.
  • Υποστηρίζει στρατηγικές επέκτασης αφού μπορεί να προσαρμοστεί για χρήση σε πολλά brands και  franchisees με διαφορετικά concepts.
  • Ελαχιστοποιεί την πολυπλοκότητα του ΙΤ, προσφέροντας ένα κεντρικό σύστημα για όλες τις λειτουργίες.
  • Μεγιστοποιεί την εποπτεία, διαθέτοντας μια ενιαία πλατφόρμα reporting για όλα τα brands.
Αναφορές σε πραγματικό χρόνο και οικονομική ανάλυση
  • Παρέχει πρόσβαση σε οικονομικά αποτελέσματα, σε πραγματικό χρόνο από οπουδήποτε στον κόσμο.
  • Εκτελεί τις προσφορές και παρέχει τα οικονομικά στοιχεία τους.
  • Παρέχει σύγκριση οικονομικών αποτελεσμάτων, βάσει προϋπολογισμού ή ιστορικού.
  • Παρουσιάζει ενοποιημένα δεδομένα κίνησης προϊόντων, βοηθώντας στη διαπραγμάτευση για  καλύτερες συμφωνίες με προμηθευτές.
Mobile-ready
  • Εκτελεί όλες τις εφαρμογές POS χωρίς διακοπές, μέσω fixed POS ή μέσω συσκευών mobile.
  • Παρέχει πρόσβαση σε reports από smartphone ή tablet για την παρακολούθηση της απόδοσης μιας επιχείρησης από οποιοδήποτε μέρος.
Διατήρηση του brand σε διεθνή στάνταρ
  • Ενισχύει τα στάνταρ του εκάστοτε brand, διατηρώντας ενιαία χαρακτηριστικά όπως τα μενού και η διαχείριση του προσωπικού παγκοσμίως.
  • Εξασφαλίζει ενιαία μενού και τιμολόγηση ακόμη κι αν οι επιχειρήσεις βρίσκονται σε διαφορετικές χώρες.
  • Υποστηρίζει τη γρήγορη εκπαίδευση του προσωπικού, τόσο στο service όσο και στην κουζίνα.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Oracle Hospitality
Assa Abloy
Εγγραφείτε στο Newsletter μας