ΠΡΟΪΟΝΤΑ | Απρίλιος 2018
Oracle MICROS Workstation 6: Το αποτύπωμα σημαίνει ασφάλεια
Μια κάρτα swipe χάνεται εύκολα, ένας κωδικός PIN συχνά ξεχνιέται, αλλά το δακτυλικό σας αποτύπωμα είναι πάντα παρόν, μοναδικό, ασφαλές. Η μοναδικότητα του δακτυλικού αποτυπώματος καθιστά την αναγνώριση και κατ’ επέκταση την ασφάλεια, ως την πλέον αξιόπιστη μέθοδο επαλήθευσης ταυτότητας.

Με δεδομένο λοιπόν ότι η τεχνολογία αναγνώρισης μέσω του βιομετρικού αναγνώστη δακτυλικών αποτυπωμάτων, έχει ενταχθεί στην καθημερινότητα μέσω των κινητών τηλεφώνων και όχι μόνο, είναι λογικό να αποτελεί και μέρος της ασφάλειας ενός ξενοδοχείου ή χώρου εστίασης που θέλει να έχει απόλυτο έλεγχο ως προς τη διαχείριση.
|
|
|
|
Τα Oracle MICROS Workstation 6 ενσωματώνουν την εν λόγω τεχνολογία και με τον τρόπο αυτό μπορείτε ως χρήστες να:
- Απλοποιήσετε την προσβασιμότητα και να βελτιώσετε ταυτόχρονα την ασφάλεια
- Αντικαταστείσετε πλήρως την κάρτα μαγνητικής ταινίας και το PIN σύνδεσης των υπαλλήλων
- Προσθέσετε μέχρι 50 χρήστες σε αντίθεση με έναν κοινό αναγνώστη δακτυλικών αποτυπωμάτων μίας απλής συσκευής όπως είναι το κινητό τηλέφωνο
- Έχετε δυνατότητα για εύκολη διαχείριση και τροποποίηση χρηστών ανάλογα με τις αλλαγές του προσωπικού
- Αποτρέψετε την πλαστοπροσωπία ταυτότητας

|
|
|
|
|
Νέα | Απρίλιος 2018
HASSA ABLOY Global Solutions βραβεύτηκε στο HotelTechAwards 2018
ΗASSA ABLOY Global Solutions, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως, η οποία αναπτύσσει καινοτόμες λύσεις ασφάλειας στο χώρο της φιλοξενίας, κέρδισε το βραβείο HotelTechAwards 2018 για την κατηγορία Top Rated Guest Experience Tech: Keyless Entry Provider.
|
|
|
|
Η Assa Abloy Solutions έχει ουσιαστικά αναγνωριστεί σε παγκόσμιο επίπεδο για τη λύση του Mobile Access, δηλαδή τη λύση εισόδου χωρίς κλειδί που επιτρέπει στους επισκέπτες και το προσωπικό να εισέρχονται σε συγκεκριμένες περιοχές ενός ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων των δωματίων, χρησιμοποιώντας απλά το smartphone τους.

Είμαστε ενθουσιασμένοι που τιμηθήκαμε με ένα βραβείο για την πρότασή μας η οποία έχει ως στόχο να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι ξενοδόχοι θα προσφέρουν δυναμικές και καινοτόμες λύσεις”, λέει ο Markus Boberg, senior vice president του εμπορικού τμήματος τηςASSA ABLOY Global Solutions. “Η εξυπηρέτηση των πελατών εξακολουθεί να αποτελεί μείζονα προτεραιότητα για τηνASSA ABLOY Global Solutions και προσβλέπουμε στην προσφορά όχι μόνο των καλύτερων λύσεων αλλά της καλύτερης εξυπηρέτησης για όλους τους πελάτες.
|
|
|
|
|
Θέμα | Απρίλιος 2018
Βελτιώνοντας το WiFi, βελτιώνουμε τη Φιλοξενία
Το Internet, αποτελεί σημείο αναφοράς για μία επιχείρηση Φιλοξενίας σε όλους τους τομείς της λειτουργίας της. Από το marketing και τις πωλήσεις, έως το τελικό στάδιο της φιλοξενίας του πελάτη, η ασύρματη σύνδεση είναι σημαντική. Είναι άλλωστε ένα βασικό στοιχείο στο οποίο στέκονται οι πελάτες και κατ’ επέκταση αξιολογούν τις υπηρεσίες μίας ξενοδοχειακής μονάδας.
Ποια είναι όμως τα σημεία εκείνα στα οποία θα πρέπει να επικεντρωθεί η ιδιοκτησία έτσι ώστε να είναι σε θέση να προσφέρει αξιοπρεπές σήμα WiFi στους πελάτες, αλλά και να διευκολύνει τις καθημερινές διαδικασίες της επιχείρησης, σύμφωνα με ειδικούς;

-
Μη επαρκή σημεία πρόσβασης (APs). Αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα στο οποίο συμφωνούν οι εμπειρογνώμονες. Ο μεγάλος αριθμός APs είναι απαραίτητος για τη διατήρηση υψηλού εύρους ζώνης για τις εφαρμογές που το χρειάζονται, όπως είναι για παράδειγμα το streaming.
-
Φθηνές συσκευές. Πολλοί χρήστες, υψηλές απαιτήσεις, συνεδριακοί χώροι, μεταφορά του σήματος, μείωση παρεμβολών, καθώς και αρκετές άλλες παράμετροι, πολλές φορές οδηγούν στην επένδυση μεγάλου αριθμού συσκευών από την πλευρά της ιδιοκτησίας, ως προς την ποσότητα αλλά όχι ως προς την ποιότητα. Η ποιότητα όμως, σημαίνει αξιοπιστία και φυσικά σημαίνει καλές κριτικές από τον επισκέπτη.
-
Μικρό εύρος ζώνης. Είναι κρίμα να έχει επενδύσει ένα ξενοδοχείο σε εξοπλισμό για να προσφέρει αξιόλογες υπηρεσίες στους πελάτες του και τελικά το bandwidth που προσφέρει να είναι χαμηλό. Είναι δυσάρεστη εμπειρία να κόβεται η σύνδεση, ή η ταχύτητα αυτής να είναι απογοητευτική.
-
Έλλειψη data analytics και guest insights. «Όπως γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες ακινήτων, το WiFi μπορεί να αποτελέσει το Νο 1 λόγο που οι επισκέπτες δε θα επιστρέψουν, επηρεάζοντας άμεσα τα έσοδα» δήλωσε ο Michael Jenkins, συνεργάτης VP της AT&T
-
Δεν σχεδιάζονται τακτικές αναβάθμισης της τεχνολογίας. «Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να εξετάσουν τις επενδύσεις δικτύου WiFi ως έναν κύκλο ζωής τεσσάρων έως πέντε ετών, από την άποψη της απαξίωσης των τεχνολογιών», δήλωσε ο Craig Snelgrove, αντιπρόεδρος της Bulk TV & Internet, για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Το ξενοδοχείο πρέπει να συμβουλευτεί έναν πάροχο αξιόπιστου δικτύου για να καθορίσει τις ανάγκες του σχεδιασμού, του κεφαλαίου επένδυσης, αλλά και της αναβάθμισης του μελλοντικά.
-
Δεν εκμεταλλεύονται τις λύσεις του cloud. Οι επισκέπτες επιθυμούν μια οικεία γιαυτούς εμπειρία WiFi, όπου θα είναι άμεσα συνδεδεμένοι κατά την άφιξη τους χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες. Θα πρέπει τα ξενοδοχεία να παρέχουν συνεπές WiFi υψηλής απόδοσης, με γνώμονα ότι οι υπηρεσίες cloud μπορούν να βοηθήσουν τόσο στη μείωση του κόστους, ενώ θα είναι σε θέση να υποστηρίζουν τις απαραίτητες εφαρμογές για την επιχείρηση, όπως είναι αυτές της Oracle Hospitality.
|
|
|
|
|
NEA | Μάρτιος 2018
Eurotel Hospitality: Νέες συνεργασίες
- JIMMYS COFFEE (Αθήνα): Micros Res3700
- FRESKO YOGURT (Αθήνα): Micros Res3700
- RODOSTAMO HOTEL (Κέρκυρα): Fidelio – Micros Res3700
- DOMES OF ELOUNDA (Κρήτη): Micros Simphony
- HARA ILIOS VILLAGE (Κρήτη): Fidelio – Micros Res3700 – Materials Control
- DAIOS COVE (Κρήτη): Eurotel Hotel Restaurant Reservation
- ELIVI HOTEL (Σκιάθος): Fidelio, Micros Res3700, Materials Control, Afrodite Spa
- ALMAR SEAFOOD & BAR (Κύπρος): Micros Res3700
- RADISSON BLU HOTEL LARNACA (Κύπρος): Opera, Micros Simphony, Materials Control

|
|
|
|
Αυτό το newsletter είναι μια υπηρεσία του eurotel.gr. Για να εξασφαλίσετε την παράδοση αυτού του newsletter στο inbox σας, παρακαλούμε προσθέστε τη διεύθυνση info@eurotel.gr στο address book.
Παρακαλούμε διαβάστε τους Όρους Χρήσης μας.
|
|
|
|
|