ΘΕΜΑ | Αύγουστος 2019
Μετατρέψτε το εστιατόριο του ξενοδοχείου σας, σε πηγή εσόδων
Σήμερα, οι ξενοδόχοι αρχίζουν να στρέφονται όλο και περισσότερο σε ένα μέρος του ξενοδοχείου στο οποίο τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαν δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα: Το εστιατόριο.
Το εστιατόριο του ξενοδοχείου αναδεικνύεται ως ο ακρογωνιαίος λίθος για πολλές επιχειρήσεις, παίζοντας σημαντικό ρόλο στην αναβάθμιση όλης της μονάδας και για πολλούς επιχειρηματίες ίσως τώρα είναι η κατάλληλη ώρα να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές του.
Μια φανταστική γαστρονομική εμπειρία θα μπορούσε να βελτιώσει σημαντικά την όλη εμπειρία του πελάτη, να βοηθήσει συνολικά στο πρεστίζ του ξενοδοχείου και τελικά να παρατείνει τη διαμονή του επισκέπτη. Οι επιτυχημένοι ξενοδόχοι μετατρέπουν το φαγητό σε ένα highlight για τους καλεσμένους τους, βοηθώντας τους να κρατήσουν τους πελάτες – και τα χρήματά τους – στο χώρο του ξενοδοχείου.

Μάλλον ήρθε η ώρα να αντικαταστήσετε τους παλιούς καταλόγους και τα παραδοσιακά μπλοκάκια παραγγελιών με καινοτoμίες πολλαπλών χρήσεων, λύσεις POS που προσαρμόζονται στις απαιτήσεις κάθε πελάτη. Το menu θα πρέπει να είναι αντίστοιχο των απαιτήσεων του πελάτη και η σύνδεση με την κουζίνα να καταλήγει στην παροχή εξαιρετικής υπηρεσίας. Ήρθε η ώρα να αγκαλιάσετε τα εργαλεία διαχείρισης που κάνουν τη εργασία στο ξενοδοχείο απλή και παραγωγική.
Βελτιώστε το service που προσφέρετε
Η βασιζόμενη κουζίνα στις έγγραφες παραγγελίες, τις παραδοσιακές εκτυπώσεις, είναι μια κατανοητή συνήθεια. Αλλά η χρήση παρωχημένων διαδικασιών δεν έχει νόημα, ειδικά αν υπονομεύουν την απόδοση. Η αναβάθμιση στο σύστημα Kitchen display της Oracle Hospitality σημαίνει μεγαλύτερη ταχύτητα, καθώς και εξοικονόμηση κόστους χαρτιού και μελανιού. Σημαίνει την επανάσταση στην αποδοτικότητα της κουζίνας. Αποτέλεσμα; Λιγότερα λάθη, ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση. Πιο ευτυχισμένοι επισκέπτες.
Μακροπρόθεσμη μείωση κόστους
Οι ξενοδόχοι μπορούν να υποθέσουν ότι μια τέτοια αναβάθμιση θα κοστίσει ακριβά. Αλλά το γεγονός είναι ότι οι λύσεις POS που βασίζονται σε cloud θα μειώσει το κόστος, για να μην αναφέρουμε τις ευκαιρίες αύξησης των εσόδων. Η υπηρεσία Cloud Hospitality Simphony, ενορχηστρώνει μια νέα προσέγγιση στην εμπειρία του εστιατορίου, μειώνοντας το κόστος και την πολυπλοκότητα της τεχνολογίας. Ένα κόστος συνδρομής, περιλαμβάνει ενημερώσεις των προγραμμάτων βάσει αναγκών, καθιστώντας την ανάγκη να αγοράζει συνεχώς η ιδιοκτησία, νέο λογισμικό, ως μια διαδικασία που ανήκει στο παρελθόν.
Εξαλείφει επίσης την ανάγκη για διακομιστές σε κάθε τοποθεσία – καθώς και το κόστος σχετικής υποστήριξης και συντήρησης τους. Με παρόμοιο τρόπο, οι σταθμοί εργασίας της Oracle έχουν σχεδιαστεί για να εξοικονομούν χρήματα. Κομψές συσκευές σύγχρονης αισθητικής, σχεδιασμένες για ανθεκτική αξιοπιστία ώστε να αντέχουν σε ακραίες συνθήκες.

Βελτιώστε την αποτελεσματικότητα του προσωπικού
Οποιοσδήποτε σωστός επιχειρηματίας κατανοεί ότι η βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της παραγωγικότητας του προσωπικού είναι εξίσου απαραίτητη για την επιτυχία της ποιότητας των τροφίμων που προσφέρονται στους επισκέπτες. Το back office μπορεί να συλλέξει και να καταχωρήσει πληροφορίες για τους πελάτες αλλά και να βοηθήσει με στατιστικά, το προσωπικό του service.
Το Oracle Micros InMotion είναι ο κινητός σύντροφος για τη λύση αναφορών και αναλύσεων, παρέχοντας στους διαχειριστές τα αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο. Μπορούν να δουν αναβαθμισμένα στατιστικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων, του εργατικού δυναμικού, των εκπτώσεων, των προσφορών και του αριθμού των επισκεπτών και ανάλογα να δράσουν όπου απαιτείται.

Δημιουργία ικανοποίησης επισκεπτών
Τελικά, ο στόχος είναι να γίνουν οι επισκέπτες ευτυχισμένοι. Όλο και περισσότερο αυτό σημαίνει ότι τους παρέχεται η ελευθερία επιλογής και ευκολίας. Σε μια εποχή που οι καταναλωτές, ειδικά οι millenians, έχουν συνηθίσει να ψωνίζουν κατά απαίτηση, χρειάζονται ευκαιρίες που δεν προσφέρουν αναμονή και ενοχλήσεις.
Η βελτίωση της ικανοποίησης του πελάτη συνεπάγεται επίσης την παροχή περισσότερων επιλογών. Ο εξοπλισμός του προσωπικού με POS που απευθύνονται στον επισκέπτη, για παράδειγμα, όχι μόνο επιταχύνει την παραγγελία αλλά προσφέρει δυναμικά μέσα για την εμφάνιση αντικειμένων, μενού ή την εξήγηση διατροφικών πληροφοριών. Η αφοσίωση παρέχει στους εργαζόμενους τη δυνατότητα να προβάλλουν πληροφορίες απευθείας από το tablet τους, συμπεριλαμβανομένων λεπτομερειών σχετικά με τις προσφορές και τις περιγραφές των μενού, οι οποίες θα μπορούσαν εύκολα να προβληθούν και να μοιραστούν με τους επισκέπτες.