NEWSLETTER |

ΠΡΟΪΟΝΤΑ | Ιούνιος 2018

Τρεις λόγοι για να υιοθετήσετε την Oracle Hospitality Simphony Cloud Service

Η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών στους επισκέπτες, οι οποίοι έχουν συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις, είναι μια από τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα τα ξενοδοχεία. Το ερώτημα που προκύπτει είναι αν πρέπει να συνεχίζετε να μετατρέπετε – προσαρμόζετε, την επιχείρησή σας ώστε να συμβαδίσει με τις ανάγκες των επισκεπτών, ή να έχετε μία επαγγελματική πλατφόρμα η οποία να επιτρέπει και να επιταχύνει την εξέλιξη της επιχείρησής σας;

Η πλατφόρμα Oracle Hospitality Simphony Cloud Service επιτρέπει τις καινοτομίες που είναι απαραίτητες για τη δημιουργία νέων εμπειριών επισκεπτών. Το Simphony ως εργαλείο, αυξάνει την αποτελεσματικότητα και λειτουργικότητα της κεντρικής διαχείρισης της επιχείρησης, ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες με σκοπό την εξυπηρέτηση και διευκόλυνση του εκάστοτε επισκέπτη.

Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να ενσωματώσετε την πλατφόρμα Oracle Hospitality Simphony Cloud Service στην επιχείρησή σας:

  • “Συνεχής λειτουργία”

Λειτουργική επιχείρηση σημαίνει ότι είναι έτοιμη για σχεδόν οποιαδήποτε κατάσταση του δικτύου. Η αρχιτεκτονική της πλατφόρμας Simphony διασφαλίζει ότι οι λειτουργίες κάθε ιδιοκτησίας εκτελούνται χωρίς διακοπή ακόμη κι όταν συμβαίνει η εν λόγω διακοπή του Internet.

Χρησιμοποιώντας τα Simphony Point of Sales της Oracle Hospitality, δηλαδή τα MICROS Tablet 700 Series ή τα Workstation 6 Series, ο συνδυασμός είναι ιδανικός. Τα POS της Oracle Hospitality είναι κομψά, ανθεκτικά και έχουν σχεδιαστεί για να αντέχουν τις απαιτήσεις της βιομηχανίας του Hospitality.

  • Advanced Reporting Analytics”

Βοηθάει εσάς ως ιδιοκτησία στο να εκτελείτε πιο έξυπνα, διαδικασίες. Το Simphony Reporting και οι δυνατότητες του Analytics τροφοδοτούνται από το OIE Business Intelligence Enterprise Edition (OBIEE), το οποίο σας επιτρέπει να δημιουργείτε πίνακες ελέγχου που επισημαίνουν τις βασικές μετρήσεις της λειτουργίας της επιχείρησης. Χρησιμοποιώντας τις επιχειρησιακές πληροφορίες που παρέχει το OBIEE, μπορείτε να παίρνετε ταχύτερες, πιο έξυπνες αποφάσεις. Η εφαρμογή Oracle MICROS InMotion για φορητές συσκευές, επεκτείνει τις δυνατότητες του Simphony, παρέχοντας πληροφορίες πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο οποιαδήποτε στιγμή και οπουδήποτε.

  • Υψηλή ταχύτητα εξυπηρέτησης

Τα POS της Oraacle Hospitality είναι εύκολα στην πλοήγηση και τη γρήγορη εκμάθηση. Η παραλαβή των παραγγελιών στο τραπέζι με μια σειρά Tablet 700 επιτρέπει την ταχύτατη παραγγελιοληψία, με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα. Ενσωματώνει σύστημα διαχείρισης τραπεζιών και φιλοξενεί δεδομένα σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την κατάσταση των τραπεζιών και των κουζινών, διασφαλίζοντας ότι οι παραγγελίες παραδίδονται στους πελάτες σας με ακρίβεια και ταχύτητα.

   

ΠΡΟΪΟΝΤΑ | Ιούνιος 2018

VingCard Essence: Eπανάσταση στη βιομηχανία ηλεκτρονικών κλειδαριών

Η νέα κλειδαριά VingCard Essence τηςASSA ABLOY Global Solutions, ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, κάνοντας το σύστημα κλειδώματος πιο έξυπνο και λειτουργικό από ποτέ.

Η VingCard Essence λειτουργεί και με την εφαρμογή τηςASSA ABLOY Global Solutions, Mobile Access (BLE), έτσι ώστε οι πόρτες να μπορούν να ανοίγουν μέσω κλειδιού ψηφιακής πρόσβασης από το smartphone ή το tablet του επισκέπτη. H VingCard Essence ουσιαστικά προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον ξενοδόχο, ως ένα προϊόν υψηλής τεχνολογίας, με την οποία βελτιώνεται η εμπειρία του επισκέπτη στο χώρο του ξενοδοχείου. Ο πελάτης ικανοποιείται και μεταφέρει την εμπειρία της ευκολίας, της καινοτομίας με άξονα την εύκολη προσαρμοστικότητα και χρήση μέσω της ασύρματης – απομακρυσμένης πρόσβασης στο σύστημα.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  •  Υψηλής ασφάλειας θωρακισμένη κλειδαριά
  •  Υποστήριξη τελευταίας ανέπαφης τεχνολογίας RFID
  •  Ενσωματωμένο Bluetooth Low Energy (BLE)
  •  Σύνδεση στο δίκτυο του ξενοδοχείου με Visionline Wireless (Zigbee)
  •  Μινιμαλιστικός σχεδιασμός

Δείτε το βίντεο

   

NEA | Ιούνιος 2018

Σκοπός μας η διαφύλαξη των δικαιωμάτων σας

Στις 25 Μαΐου 2018 μπήκε σε ισχύ ο «Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων». Σύμφωνα με τους κανόνες προστασίας προσωπικών δεδομένων, είμαστε απόλυτα δεσμευμένοι να συμβαδίσουμε με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων 679/2016 (GDPR) και είμαστε υπεύθυνοι ως διαχειριστές των προσωπικών δεδομένων για τους σκοπούς αυτού του νόμου.

Ως συνέπεια αυτού, σας επιβεβαιώνουμε ότι διατηρούμε πληροφορίες σχετικά με:

  • Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου e-mail
  • Ονοματεπώνυμο
  • Εταιρεία/ Οργανισμό
  • Θέση εργασίας
  • Τηλεφωνικό νούμερο.

Να σας ενημερώσουμε ότι έχετε το δικαίωμα να διαγραφείτε από την ηλεκτρονική επικοινωνία μας, όποτε το επιθυμείτε, επικοινωνώντας μαζί μας στο info@eurotel.gr. Μπορείτε επίσης να διαγραφείτε από τη λίστα αποστολής newsletter πατώντας στο κουμπί διαγραφής αυτού του Newsletter.

Η Eurotel Hospitality, σεβόμενη τις απαιτήσεις του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού, αλλά και τα δικαιώματα των συνεργατών και πελατών της, συνεργάζεται στο εν λόγω ζήτημα με την συμβουλευτική εταιρεία επιχειρήσεων, ΝΩΣΙΣ.

NΩΣΙΣ ΕΠΕ,

Ιόλης & Ηρακλείτου 32,

Χαλάνδρι ΤΚ 15234

Τηλ: 2109854792

www.nosis.gr

NEA | Ιούνιος 2018

Eurotel Hospitality: Νέες συνεργασίες

  • AQUA LUXURY HOTEL (Σαντορίνη):  Micros res 3700- Fidelio Suite 8 – Materials Control
  • DOMES MIRAMARE LUXURY COLLECTION RESORT (Κέρκυρα):  Opera – Simphony – Materials Control
  • GRAND HYATT ATHENS  (Αθήνα): Opera, Simphony, Elsafe, Vingard.
  • LAVRIS HOTELS (Κρήτη): Fidelio Suite 8 – Micros res 3700
  • RADISSON BLU (Κρήτη): Micros res 3700 – Materials Control
  • ALMYRA HOTEL & VILLAGE (Κρήτη): Elsafe

Αυτό το newsletter είναι μια υπηρεσία του eurotel.gr. Για να εξασφαλίσετε την παράδοση αυτού του newsletter στο inbox σας, παρακαλούμε προσθέστε τη διεύθυνση info@eurotel.gr στο address book.


Παρακαλούμε διαβάστε τους Όρους Χρήσης μας.