NEWSLETTER |

ΝΕΑ | Μάιος 2019

TOUCH + DINE: Πλέον το “restaurant reservation” αποκτά όνομα!

Το εύχρηστο και δυναμικό πρόγραμμα που αφορά στις κρατήσεις των χώρων εστίασης ενός ξενοδοχείου, έχει πλέον ταυτότητα και λέγεται TOUCH + DINE. 

Όλο και περισσότερα εστιατόρια, χώροι εστίασης και κυρίως, ολοκληρωμένες ξενοδοχειακές μονάδες, επιζητούν τρόπους, εφαρμογές έτσι ώστε να μπορούν να ταξινομήσουν και κυρίως, να διαχειριστούν πολύ πιο γρήγορα και εύκολα τις κρατήσεις τους και παράλληλα, να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των πελατών τους, κερδίζοντας κυρίως σε οργάνωση, δηλαδή σε χρόνο, δηλαδή σε έσοδα.

Η  εφαρμογή προσφέρει ταυτόχρονη ενημέρωση σε πολλαπλά σημεία, όπως: Reception, Restaurant Manager, F&B Manager και της κεντρικής διοίκησης για την κατάσταση των κρατήσεων ανά ημέρα και ώρα, επιτρέποντάς τους να οργανώσουν καλύτερα την κουζίνα, το προσωπικό τους, την προμήθεια υλικών ακόμα και την καλύτερη  διανομή των πελατών σε όλα τα εστιατόρια. Η εφαρμογή συμβάλει επίσης σημαντικά στη μεγιστοποίηση των εσόδων F&B.

Το TOUCH + DINE συνδέεται απευθείας με το PMS Opera, Suite8, ή όποιο άλλο PMS σύστημα διαθέτει το ξενοδοχείο, μειώνοντας αισθητά το χρόνο καταγραφής της κράτησης και παρέχοντας χρήσιμα reports  για τις προτιμήσεις των πελατών. Οι επισκέπτες απολαμβάνουν άμεση και καλύτερη εξυπηρέτηση έχοντας τη δυνατότητα ακόμα και να επιλέξουν μόνοι τους το εστιατόριο ή την ώρα που θέλουν να γευματίσουν, κάνοντας χρήση της intranet εφαρμογής ή κάποιου κατάλληλα διαμορφωμένου kiosk.

Κύρια χαρακτηριστικά:

  • Άμεση  διασύνδεση με PMS.
  • Ευέλικτη οργάνωση της διαθεσιμότητας των εστιατορίων για διαφορετικούς τύπους γευμάτων.
  • Ταυτόχρονη διαχείριση πολλών εστιατορίων.
  • Δυνατότητα κρατήσεων, ακυρώσεων και εκτύπωσης κράτησης.
  • Δυνατότητα reporting.
  • Κρατήσεις  μέσω call center, reception, kiosk, web-intranet και mobile.
  • Multi – property management.
  • Δυνατότητα καταχώρησης σχολίων – προτιμήσεων πελατών.
  • Καταχώρηση κράτησης από εξωτερικούς πελάτες.
   

ΘΕΜΑ | Μάιος 2019

VingCard Allure: Σύγχρονη και ελκυστική, συνδυάζει τεχνολογία και ασφάλεια.

H Allure αποτελεί είναι ένα εξαιρετικά καινοτόμο ηλεκτρονικό σύστημα κλειδώματος με μοναδικό, ευέλικτο σχεδιασμό, ενσωματώνοντας  περισσότερα χαρακτηριστικά από τα περισσότερα  συστήματα κλειδώματος της αγοράς σε επίπεδο υψηλών προδιαγραφών. Η Allure, μπορεί να χαρακτηριστεί πέραν των τεχνολογικών δεδομένων, ως μία κλειδαριά εκλεπτυσμένη, σύγχρονη και αισθητική.

Η Allure ενσωματώνει τις πιο προηγμένες λύσεις ασύρματης ασφάλισης, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας κλειδώματος RFID. Είναι επίσης πλήρως συμβατό με την online λύση Visionline καθώς και την ASSA ABLOY Global Solutions Mobile Access.

Η ευέλικτη χρήση της Allure, επιτρέπει την λειτουργία της ανεξάρτητα από την παρουσία RFID, ως ένα stand alone panel (κουδούνι, αριθμός δωματίου, σημάνσεις όπως “make up my room, do not disturb”, κλπ).

Χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα: 

  • Ιδανική πρόταση για νέες μονάδες
  • Δυνατότητα RF Online (ασύρματο) ή δυνατότητα Power over Ethernet Online (ενσύρματο)
  • 3 έξοδοι για διασύνδεση με συστήματα διαχείρισης χώρου
  • Προσαρμοσμένοι εντοιχισμένο πάνελ με LED light information (λογότυπο του ξενοδοχείου, εικόνες, εικονογράφηση, διάφορα ανοιχτά χρώματα κ.λπ.)
  • Πολλαπλές ενσωματώσεις προϊόντων όπως Access / DND / MUR / Doorbell / Signage / Integrations / Mobile access
  • Συνδεσιμότητα στο δίκτυο του ξενοδοχείου με το Visionline Wireless (Zigbee) ή το Visionline Wired (PoE).
  • Προδιαγραφές RFID: – Τεχνολογία 13,56MHz – Συμβατό με τα πρότυπα: – ISO 14.443 A (MIFARE)- ISO 14.443 B – ISO 15.693.
   

ΘΕΜΑ | Μάιος 2019

Η τεχνολογία ως επένδυση για έναν ξενοδόχο  και τα λογικά ερωτήματα


Ένας κατασκευαστής “έξυπνης πρόσβασης”, παρέχει στο IT management και κατ’ επέκταση στον ιδιοκτήτη,  προτάσεις έτσι ώστε ο τελευταίος να έχει μία σφαιρική εικόνα πριν προχωρήσει στην επιλογή των σωστών προϊόντων για την ιδιοκτησία του.

Οι smart τεχνολογίες και το Internet of Things (IoT) είναι ουσιαστικά τα σημεία αναφοράς για έναν κατασκευαστή ενός ξενοδοχείου, με γνώμονα ότι αυτό θα εκμεταλλεύεται τις τεχνολογικές εξελίξεις προς όφελος τόσο των πελατών όσο και της ιδιοκτησίας. Με βάσει αυτή τη λογική ανάπτυξης, γεννούνται ουσιαστικά ερωτήματα, κυρίως από τον επενδυτή αλλά και τους ανθρώπους που αναπτύσσουν και ενσωματώνουν τις τεχνολογίες αυτές στις μονάδες Φιλοξενίας και Εστίασης.

Πόσο γρήγορα μπορεί η τεχνολογία να δημιουργήσει αποτελεσματικότητα και να μειώσει το λειτουργικό κόστος;

Υπάρχουν πολλές τεχνολογίες που δημιουργούν αποτελεσματικότητα και μειώνουν το λειτουργικό κόστος από την πρώτη μέρα. Στην πραγματικότητα, συχνά οι καλύτερες τεχνολογίες δημιουργούν λειτουργική αποτελεσματικότητα πολύ πριν δημιουργήσουν ανοδική αξία εσόδων. Ουσιαστικά λοιπόν δεν είναι η καθεαυτού τεχνολογία που πρέπει να προσφέρει την οικονομική απάντηση αλλά οι άνθρωποι που συνυπάρχουν με αυτήν.

Μια εταιρεία έξυπνης τεχνολογίας θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξει με σαφήνεια τη διαδικασία  τόσο για το διευθυντικό προσωπικό όσο και για τους επισκέπτες, οι οποίοι όταν  δεν είναι σωστά ενημερωμένοι προς τη χρήση και επιβλεπόμενοι, η πολυπλοκότητα και οι πονοκέφαλοι θα επισκιάσουν την αποτελεσματικότητα που δικαιολόγησε την επένδυση.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την τεχνολογία για το ξενοδοχείο μου, σε σχέση με την προσέλκυση μελλοντικών πελατών; Πώς θα επηρεάσει αυτή η τεχνολογία τη μίσθωση των δωματίων; 

Οι ιδιοκτήτες συχνά σκέφτονται την έξυπνη τεχνολογία ως ένα τέχνασμα μάρκετινγκ για να προσελκύσουν μελλοντικούς πελάτες. Αλλά οι τεχνολογίες είναι εκείνες που οδηγούν στις ανανεώσεις και δημιουργούν μια μεγάλη εμπειρία χρήστη. Ενώ τα έξυπνα gadgets μπορεί να φαίνονται δροσερά στις προοπτικές, πολλές φορές οι πιο φανταχτερές και οι πιο αξιόλογες τεχνολογίες δεν είναι οι ίδιες που οι πελάτες χρησιμοποιούν πιο συχνά. Οι τεχνολογίες καθημερινής χρήσης που απλοποιούν τη ζωή των επισκεπτών σας, μπορούν να προσελκύσουν μια προοπτική για μελλοντικούς πελάτες. Αυτές είναι οι τεχνολογίες που έχουν αληθινή, μακροπρόθεσμη αξία.

Για το λόγο αυτό οι μεγάλες εταιρείες του χώρου όπως η ηγέτιδα Oracle Hospitality, προσπαθούν όχι μόνο να απλουστεύουν τη χρήση των εφαρμογών, αλλά να τις έχουν παράλληλα και συμβατές μακροχρόνια, με τις επόμενες εκδόσεις ή άλλα προγράμματα, έτσι ώστε να διευκολύνουν τον ιδιοκτήτη χωρίς να του προσθέτουν επιπλέον έξοδα.

Τι συμβαίνει με την τεχνολογία σε κάθε αλλαγή πελάτη / επισκέπτη;

Οι προγραμματιστές θα πρέπει να εξετάσουν δυναμικά ποια είναι η διαδικασία του on-boarding / off-boarding ως προς τον κύκλο εργασιών, πάντα σε σχέση με τους επισκέπτες του ξενοδοχείο. Πρέπει για παράδειγμα να γίνεται reset  ή επανεγγραφή για οποιοδήποτε software, για το νέο κάτοικο;  Εάν ναι, πόσο εύκολο είναι να το κάνετε αυτό;

Οι ιδιοκτήτες και οι φορείς εκμετάλλευσης πρέπει επίσης να κατανοούν και να διαχειρίζονται τα δεδομένα που συλλέγονται και να διασφαλίζουν ότι οι συσκευές που τους παρέχονται δεν μοιράζονται πληροφορίες μεταξύ ενοικιαστών.

Η χρησιμότητα μιας τεχνολογικής πλατφόρμας δεν πρέπει να εξαρτάται από τη μακροζωία ή τη διατήρηση του πελάτη. Όχι μόνο πρέπει να προσαρμόζεται για κάθε νέο ένοικο, αλλά πρέπει να βελτιστοποιείται για απλή και αποτελεσματική διαχείριση του κύκλου εργασιών. Να είστε επιφυλακτικοί με τεχνολογίες που απαιτούν νέα εγκατάσταση υλικού, επανασύνδεση ή επαναπρογραμματισμό του υπάρχοντος υλικού.

Πώς γνωρίζω ότι αυτή η τεχνολογία δεν θα γίνει γρήγορα ξεπερασμένη ή ξεπερασμένη;

Καθώς η καταναλωτική ζήτηση αλλάζει γρήγορα, η τεχνολογία σε καταναλωτικό επίπεδο μπορεί να αλλάζει πολύ γρήγορα σε χρόνο – δείτε πόσο συχνά αναβαθμίζουμε τα smartphones μας. Ωστόσο, μία ξενοδοχειακή μονάδα, δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στην αναβάθμιση της τεχνολογίας με τους ίδιους ρυθμούς.

Το κλειδί για το ξενοδοχείο είναι η επένδυση σε τεχνολογίες που έχουν σχεδιαστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα και είναι αρκετά ευέλικτες ώστε να προσαρμόζονται στις αλλαγές της ζήτησης και των μελλοντικών καινοτομιών.

Τυπικά, οι τεχνολογίες που ενθαρρύνουν τακτικές ενημερώσεις λογισμικού είναι πιο προσαρμόσιμες στις μελλοντικές αλλαγές. Στην ξενοδοχειακή βιομηχανία όπου η μακροβιότητα είναι βασιλιάς, ο ίδιος κανόνας θα πρέπει να ισχύει για την παραμονή της τεχνολογίας.

Οι επαγγελματίες συνεργάτες του ξενοδόχου, οι οποίοι ειδικεύονται στην τεχνολογία, είναι οι κατάλληλοι για να βοηθήσουν σε αυτά τα ερωτήματα, συμβουλεύοντας κατάλληλα τον ξενοδόχο.

   

Υψηλό το διεθνές ενδιαφέρον για συνεδριακό τουρισμό στην Ελλάδα και το 2019

Με τη διαπίστωση ότι το διεθνές ενδιαφέρον για τον συνεδριακό τουρισμό στην Ελλάδα παραμένει υψηλό και το 2019, ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Υπηρεσίας ΕΟΤ Γερμανίας στη 17η Διεθνή Έκθεση Συνεδριακού Τουρισμού ΙΜΕΧ 2019, που πραγματοποιήθηκε στη Φρανκφούρτη από τις 21 έως και τις 23 Μαΐου. Το θετικό αυτό μήνυμα έρχεται σε συνέχεια της περυσινής ανόδου της Αθήνας από τη 18η στη 16η θέση και της Θεσσαλονίκης κατά 10 θέσεις στην ευρωπαϊκή κατάταξη προορισμών για συνέδρια Ενώσεων και Οργανισμών.

Ο ΕΟΤ συμμετείχε στην έκθεση με περίπτερο 200 τ.μ., όπου φιλοξενήθηκαν συνολικά 32 εκπρόσωποι του ελληνικού συνεδριακού τουρισμού και συγκεκριμένα τα Γραφεία Συνεδρίων & Επισκεπτών Αθηνών (ACVB) και Θεσσαλονίκης (TCB), η HAPCO, η HATTA, συνεδριακά κέντρα, επαγγελματίες οργανωτές συνεδρίων, καθώς και ξενοδοχεία με συνεδριακές υποδομές.

Το ελληνικό περίπτερο συγκέντρωσε το ζωηρό ενδιαφέρον των επαγγελματιών του κλάδου από όλο τον κόσμο, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν αναλυτικά για τα πλεονεκτήματα διοργάνωσης συνεδρίων και ταξιδιών κινήτρων (MICE) στην Ελλάδα από τους εκπροσώπους του ΕΟΤ και των συνεκθετών, τόσο σε ομαδικές παρουσιάσεις όσο και σε κατ’ιδίαν συναντήσεις.

Πηγή: etravelnews.gr

Αυτό το newsletter είναι μια υπηρεσία του eurotel.gr. Για να εξασφαλίσετε την παράδοση αυτού του newsletter στο inbox σας, παρακαλούμε προσθέστε τη διεύθυνση info@eurotel.gr στο address book.


Παρακαλούμε διαβάστε τους Όρους Χρήσης μας.