ΠΡΟΪΟΝΤΑ | Σεπτέμβριος 2018
Έλεγχος Δικαιουμένων: Γνωρίζετε τι έχετε συμφωνήσει με τον πελάτη σας;
Είναι σημαντικό για την ιδιοκτησία ενός ξενοδοχείου να έχει το πλήρη έλεγχο ως προς όλες τις διαδικασίες που θα μπορούσαν να παίξουν ρόλο στο οικονομικό κομμάτι της επιχείρησης. Οι αναλώσεις δικαιουμένων στα Εστιατόρια / Bar και οι αυτοματοποιημένοι έλεγχοι αυτών είναι μία από τις διαδικασίες αυτές.
Η Eurotel Hospitality έχει δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη εφαρμογή διαχείρισης των δικαιουμένων, με στόχο να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα ως προς τις συμφωνίες που κάνει το τμήμα πωλήσεων με τους πελάτες που διαμένουν στο ξενοδοχείο και αφορούν τα τμήματα με POS (Point of Sale). Η εν λόγω εφαρμογή ενημερώνει τους χειριστές POS σχετικά με το τι δικαιούται ο πελάτης κατά την επίσκεψη του σε ένα Εστιατόριο/Bar και είναι πολύ σημαντικό να τονισθεί ότι η εφαρμογή είναι απόλυτα συμβατή με τα προϊόντα της Oracle Hospitality σε επίπεδο PMS.
Σε προέκταση αυτού, η εφαρμογή έχει τη δυνατότητα να προσδίδει αυτοματοποιημένα ότι δικαιούται ο πελάτης, βάσει της συμφωνίας που έχει κάνει με το Ξενοδοχείο και παράλληλα να έχει πλήρη έλεγχο αποδίδοντας μια κεντρική καταγραφή των αναλώσεων των δικαιουμένων.
Χαρακτηριστικά
- Άμεση Διασύνδεση POS με PMS (Fidelio, Opera).
- Εμφάνιση στην οθόνη του POS στοιχεία της κράτησης του πελάτη.
- Εμφάνιση στην οθόνη του POS τι δικαιούται ο πελάτης ανάλογα με την συμφωνία.
- Δυνατότητα ανάλωσης δικαιουμένου με εύχρηστο και γρήγορο τρόπο.
- Επιστροφή δικαιουμένου.
- Καταγραφή της ανάλωσης κεντρικά έτσι ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορεί να γίνει έλεγχος.
- Μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης των πελάτων στα Εστιατόρια/Bar αφού η όλη διαδικασία γίνεται αυτοματοποιημένα.