Έλεγχος Δικαιουμένων

Είναι σημαντικό για την ιδιοκτησία εστίασης να έχει τον πλήρη έλεγχο ως προς όλες τις διαδικασίες που θα μπορούσαν να παίξουν ρόλο στο οικονομικό κομμάτι της επιχείρησης. Οι αναλώσεις δικαιούμενων στα Εστιατόρια/Bar και οι αυτοματοποιημένοι έλεγχοι αυτών είναι μία από τις διαδικασίες αυτές.

Η Eurotel Hospitality έχει δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη εφαρμογή διαχείρισης των δικαιουμένων, με στόχο να προσφέρει μια λύση για ολοκληρωμένη εικόνα ως προς τις τις συμφωνίες που κάνει το τμήμα πωλήσεων με τους πελάτες και αφορούν τα τμήματα με POS. Η εν λόγω εφαρμογή ενημερώνει επίσης τους χειριστές POS σχετικά με το τι δικαιούται ο πελάτης κατά την επίσκεψη του σε ένα Εστιατόριο/Bar και είναι πολύ σημαντικό να τονισθεί ότι η εφαρμογή είναι απόλυτα συμβατή με τις εφαρμογές της Oracle Hospitality σε επίπεδο POS με PMS.

Σε προέκταση αυτού, η εφαρμογή έχει τη δυνατότητα να προσδίδει αυτοματοποιημένα ότι δικαιούται ο πελάτης, βάσει της συμφωνίας που έχει κάνει με το Ξενοδοχείο ή το χώρο εστίασης και παράλληλα να έχει πλήρη έλεγχο αποδίδοντας μια κεντρική καταγραφή των αναλώσεων των δικαιουμένων.

Χαρακτηριστικά
Γενικά Χαρακτηριστικά:
  • Άμεση  Διασύνδεση  POS με PMS (Fidelio, Opera).
  • Εμφάνιση στην οθόνη του POS στοιχεία της κράτησης του πελάτη.
  • Εμφάνιση στην οθόνη του POS τι δικαιούται ο πελάτης ανάλογα με την συμφωνία.
  • Δυνατότητα ανάλωσης δικαιουμένου με εύχρηστο και γρήγορο τρόπο.
  • Επιστροφή δικαιούμενου.
  • Καταγραφή της ανάλωσης κεντρικά έτσι ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορεί να γίνει έλεγχος.
  • Μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης των πελάτων στα Εστιατόρια/Bar αφού η όλη διαδικασία γίνεται αυτοματοποιημένα.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Oracle Hospitality
Assa Abloy
Εγγραφείτε στο Newsletter μας